Pappan vil, men mamman vil ikke

ORIGINAL: vimsemams

Snakk med helsesøster, lege osv. Ring opplysningstelefonen for svineinfluensa som du finner på www.pandemi.no Du må ihvertfall ikke høre på hvem som helst som ikke har noe grunnlag for det de sier.

 
ORIGINAL: *LykkeligMamma*

ORIGINAL: vimsemams

Snakk med helsesøster, lege osv. Ring opplysningstelefonen for svineinfluensa som du finner på www.pandemi.no Du må ihvertfall ikke høre på hvem som helst som ikke har noe grunnlag for det de sier.

Jeg skulle vaksinere min. Men nå har vi fått SI begge to. Skulle veldig gjerne sett at vi rakk å vaksinere ham og lot vaksinen få tid til å virke, istedet for dette.


Hvordan går det med dere da?
Er dere veldig syke?
God bedring!



Ja, vi har det ikke noe kjempebra her hjemme nei. Guttungen har veldig høy feber, og det er vanskelig å få den ned, selv om han får febernedsettende[&:] Så vi må vel ringe lege igjen i morgen. Han har kastet opp en del og er generelt i veldig dårlig form. Han ble syk først i går kveld. Sier han har vondt i tunga. Tolker det som at det er bakerst på tunga vi da, altså vondt i halsen. Han har veldig store mandler fra før, så jeg er litt redd for pustetrøbbel osv. Selv har jeg ikke mandler, og er veldig sjelden skikkelig forkjøla og influensasyk, men selv så "god" plass jeg har i halsen, så har jeg hatt krupplignende lyder og vanskelig for å puste. Veldig vondt inni brystkassen, kjenner ut som jeg vrenger meg fra langt nedi magen når jeg hoster, brenner på en måte. Høy feber, veldig vond hals, og bare dritt egentlig [&:]
 
ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

ORIGINAL: Mamman til my!

dere må diskutere rolig og saklig. Sette dere ned og skrive pluss- og minusliste [;)] Det gjør vi når vi står helt fast.


Det var ikke domt du![:)]
Det skal vi gjøre!
Sambo kommer sikkert bare til og riste på hodet når han kommer hjem fra trening å ser ei for å imot liste liggende på boret! Hahaha...[:D]


Nei dere må skrive den sammen. Du skriver, dere får si det dere vil begge to, pass på at alt kommer med. Menn skriver sjelden lister selv.. [;)]

 
Ja, vi skal det![;)] hehe.. Skal bare skrive for og imot øverst på arket så han skjønner hva vi skal gjøre![;)]
 
ORIGINAL: vimsemams

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

ORIGINAL: vimsemams

Snakk med helsesøster, lege osv. Ring opplysningstelefonen for svineinfluensa som du finner på www.pandemi.no Du må ihvertfall ikke høre på hvem som helst som ikke har noe grunnlag for det de sier.

Jeg skulle vaksinere min. Men nå har vi fått SI begge to. Skulle veldig gjerne sett at vi rakk å vaksinere ham og lot vaksinen få tid til å virke, istedet for dette.


Hvordan går det med dere da?
Er dere veldig syke?
God bedring!



Ja, vi har det ikke noe kjempebra her hjemme nei. Guttungen har veldig høy feber, og det er vanskelig å få den ned, selv om han får febernedsettende[&:] Så vi må vel ringe lege igjen i morgen. Han har kastet opp en del og er generelt i veldig dårlig form. Han ble syk først i går kveld. Sier han har vondt i tunga. Tolker det som at det er bakerst på tunga vi da, altså vondt i halsen. Han har veldig store mandler fra før, så jeg er litt redd for pustetrøbbel osv. Selv har jeg ikke mandler, og er veldig sjelden skikkelig forkjøla og influensasyk, men selv så "god" plass jeg har i halsen, så har jeg hatt krupplignende lyder og vanskelig for å puste. Veldig vondt inni brystkassen, kjenner ut som jeg vrenger meg fra langt nedi magen når jeg hoster, brenner på en måte. Høy feber, veldig vond hals, og bare dritt egentlig [&:]

 
Hoff... det høres virkelig ikke godt ut nei! Håper dere blir friske fort.
Så kjedelig å være så syk da! Greit når ongene kan snakke også da, å si hvor de har vont å sånn, det kan jo ikke Emilie...! Dere får pleie kroppen, å slappe av så godt dere kan.
Masse god bedring til dere begge![:)] 
 
Du sier du er redd for eventuelle bivirkninger, det skjønner jeg godt. MEN, de bivirkningene vi "frykter" mest er sjeldne, under 1 av 10 000. ( betennelsetilstander i nervesystemet). Når vi går på en "vanlig" kur med Apocillin, er vi utsatt for like alvorlige bivirkninger på hjerne, nerver og nyrer! ( se felleskatalogen)

Som ei sa her tidligere; om noe skulle skje er det bedre å tenke. Jeg prøvde ihvertfall å beskytte X for alvorlig sykdom, fremfor å leve med en skade etter SI.

Tar dere andre vaksiner på barna deres?

Vi skal vaksineres alle sammen.
 
Back
Topp