*LykkeligMamma*
Forumet er livet
vaksinere snuppa!
Hva gjør man da?
Fler som har det sånn?
Noen som har noen tips og komme med?
Hva gjør man da?
Fler som har det sånn?
Noen som har noen tips og komme med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til Prinsessa
dere må bare snakke sammen.. finne ut om hun virkelig trenger den.. mtp risokogruppe osv.. men for å være helt ærlig så holder jeg med deg i å ikke vaksinere. jeg er i risikogruppen og har ikke tenkt å ta den, skal ikke vaksinere snuppa heller[:)] er alt for redd for senvirkninger[&:]
ORIGINAL: Niiiitah87
E hu i risikogruppene?
Hvis hu e det hadde eg ikkje nølt om å gjort det.
ORIGINAL: Thothamon..
det viktigste er å snakke sammen om det, finne info om vaksinen osv..
her ville ikke samboeren min at småen skal vaksineres, men han skiftet heldigvis fort mening da han fikk oppleve de ville tilstandene på intensiven, så hvor alvorlig syke mange blir av svineinfluensaen.. så er glad vi slipper å "krangle" om det[:)] Og han selv skal også vaksinere seg(han som ABSOLUTT IKKE skulle ta den vaksinen, ville heller daue enn å ta den[8D]) han har dårlige lunger.
ORIGINAL: *LykkeligMamma*
ORIGINAL: Niiiitah87
E hu i risikogruppene?
Hvis hu e det hadde eg ikkje nølt om å gjort det.
Nei, hun er ikke i noe risikogruppe.
ORIGINAL: Vani
Stein, saks, papir.
Måtte den beste vinne=)
ORIGINAL: vimsemams
Snakk med helsesøster, lege osv. Ring opplysningstelefonen for svineinfluensa som du finner på www.pandemi.no Du må ihvertfall ikke høre på hvem som helst som ikke har noe grunnlag for det de sier.
Jeg skulle vaksinere min. Men nå har vi fått SI begge to. Skulle veldig gjerne sett at vi rakk å vaksinere ham og lot vaksinen få tid til å virke, istedet for dette.
ORIGINAL: FjerneErna
Erik har fått vaksine i dag. Var jeg deg ville jeg gitt jenta vaksine for å beskytte deg og den lille du har i magen,men jeg skjønner at det ikke er noe enkelt valg [:o]
ORIGINAL: Mamman til my!
dere må diskutere rolig og saklig. Sette dere ned og skrive pluss- og minusliste [;)] Det gjør vi når vi står helt fast.