Pappan kjente spark

katrin

Betatt av forumet
Ååå..Jeg er kjempeglad!!!! Pappan la hånda på magen min og kjente spark for første gang i kveld :-) Jeg begynte å gråte av glede.. Første gang han har kjent det..og hver gang han har prøvd slutter babyen å sparke ( typisk ) Så dette var en kjempestort øyeblikk for oss [:D]

Ville bare dele dette med dere!!

Klem fra Tinka [:D]

Å, så koselig...[:)]
Det var sikkert stort for derebegge... Og nå får pappan et litt
mer nært forhold sikkert også...

kos dere[:D]

hei tinka. nå ble jeg rørt. kjempe deilig at han fikk kjenne det. du er så god. du blir verdens beste mamma.

Høres kjempekos ut! Er jo lenge til jeg kommer til å kjenne noe som helst, men jeg gleder meg veldig.

Så gøy [:D] Da var h*n sikkert bare litt sjenert [:D]

Det var gøy [:)]
Når min samoer kjente det ble han helt fra seg, synes det var kjempe merkelig.

Heia May Britt

Snakk om å være lett på tårene for tiden,, jeg ble så rørt..han har kjent så mange ganger, og nå plutselig kjente han spark 2 ganger,, han ble helt gira, godt for han å få ta litt del i det også..

Tenkte at viss vi pusher på jormora litt så blir det kurs,, det er jo bare snakk om noen kvelder, og vi er mange gravide her..
Føler det har vært betryggende med tanke på hvor engtelig jeg er for den fødselen..

Kjempegodt å sjå deg i dag også :-))
Du er så god jenta mi :-))

Du har fått det sinnsykt fint,, det hvite var dritfint!!! Misunner deg som har fått kjøpt så masse fint på IKEA,, me må dra dit ilag en gang på jentetur...haha! Tenk deg det da..

Takk for det, du blir også ei fantastisk gog mamma :-))

Sussi

Hei blir gjerne med til jordmor. Har så lyst til å lære meg å "føde". Kvier meg. Vet ikke hvordan jeg skal puste eller noe. Redd jeg tar i for hard, så revner jeg eller ett eller annet. Tenk om ungen blir skadd under fødselen. Tror jeg tenker meg ihjel.

Ja vi kan godt dra på IKEA en dag i lag. Så mye fint der. Jeg har tre etasjer å fylle opp. Har kun fylt opp to enda. Haha.

Gleder meg til svømming i morga gull.

jeg tror begge oss trenger å jobbe med den psykiske delen når det gjelder fødselen..
Vi klarer det nok like bra som alle andre skal du se..

Jeg har også katastrofetanker som river i meg til tider,, og det er skremmende..
Men jeg føler det at hvis jeg får mye/alt forklart, og få vite hvilken alternativer jeg har med tanke på bedøvelse osv. og at sykehuspersonalet vet om at jeg har ekstremt skrekk for dette, og at de gjør alt de kan for å ivareta meg psykisk.
Og at jeg vet hvordan jeg skal puste osv. tror jeg jeg kommer til å føle meg tryggere på det jeg skal igjennom...

Det er vondt å ha det slik,, men jeg kommer til å kreve ofte samtaler hos jormora for å få bearbeidet det..

Hva tror du er lurt vi kan gjøre??

Suss [:)]

å så koselig....fint når di får delta litt di også....bler liksom litt mer virkelig for dem også da.får vel si gratulere til ham da...med første kjenning av babyen sitt spark...hihi.[:D]

Det er noe helt spesielt det. Det er godt at pappane også får ta del i det de kan, de stakkarne går jo glipp av så mye.

Så koselig....gleder meg til jeg og den blivende pappaen kan dele det....virker som en evighet til.....[8|]

Back
Topp