Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har så lyst til å kjøpe en gave som den stolte pappa kan få når vi er ferdige med fødselen.. ikke noe alvorlig dyrt da..
Noen som har tips? Kjøpte dere noe/skal dere kjøpe noe?
Synes han fortjener en oppmerksomhet iallefall!!
Kjempegode forslag!
Men nå ligger "Verdens beste pappa" allerede på nattbordet hans (lånt..) Har lest den selv og synes den var fin jeg! Tok litt brodden av ting[:)]
Ellers vet jeg en bok min bror fikk i farsdagsgave som var fin.. var masse beskrivelser om hvordan rekler til forskjellige leker er, hvordan brette det beste papirflyet, hvordan plastre/trøste i forskjellige sammenhenger osv... Det hadde kanskje vært noe?
Pappa/barselgave er noe han kan få av vennene sine synes jeg.
Den gaven han fikk av meg var at han slapp å gå gravid og å føde. - Han var VELDIG fornøyd med gaven sin han[8D]
sambo fikk klokke av meg i pappagave - slik at hver gang han ser på klokka så tenker han på meg og gullet[:)] jeg fikk allianse kjede i hvitt gull med 3 diamanter - for da ble vi 3
synes det er en selvfølge at pappan skal få gave og jeg, tror vi skylder dem det etter 9 mnd med løpske hormoner[:)]