Pappagave

Rara

Gift med forumet
Har så lyst til å kjøpe en gave som den stolte pappa kan få når vi er ferdige med fødselen.. ikke noe alvorlig dyrt da..
Noen som har tips? Kjøpte dere noe/skal dere kjøpe noe?
Synes han fortjener en oppmerksomhet iallefall!!

Hva med ei god og morsom pappa-bok?

Kjempegode forslag!
Men nå ligger "Verdens beste pappa" allerede på nattbordet hans (lånt..) Har lest den selv og synes den var fin jeg! Tok litt brodden av ting[:)]

Ellers vet jeg en bok min bror fikk i farsdagsgave som var fin.. var masse beskrivelser om hvordan rekler til forskjellige leker er, hvordan brette det beste papirflyet, hvordan plastre/trøste i forskjellige sammenhenger osv... Det hadde kanskje vært noe?

Flere tips mottas med takk[:D]

Pappa/barselgave er noe han kan få av vennene sine synes jeg.
Den gaven han fikk av meg var at han slapp å gå gravid og å føde. - Han var VELDIG fornøyd med gaven sin han[8D]

sambo fikk klokke av meg i pappagave - slik at hver gang han ser på klokka så tenker han på meg og gullet[:)] jeg fikk allianse kjede i hvitt gull med 3 diamanter - for da ble vi 3

synes det er en selvfølge at pappan skal få gave og jeg, tror vi skylder dem det etter 9 mnd med løpske hormoner[:)]

ikke dumt med klokke nei [:)]
hmmm tenketenke....

dytt

Sambo fikk en t-shirt som jeg hadde laget til han, der sto det "verdens beste pappa" på brystet[:D]
Var en sånn før-Noah-kom-til-verden-gave[;)]

Det hørtes koselig ut da[:D]

Jeg kjøpte en body som det sto
"like sjamerende som pappa" på, så når lille gutt fikk på seg den på sykehuset var det en stolt pappa ja [:)]

Denne gangen fikk han ikke noe [:)]

Back
Topp