Pappagave?

Orchid

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Noen her som tenker å lage/kjøpe en liten gave til pappaen som han kan få etter fødsel? :-)

Jeg gjorde det første gang. Andre gang rakk jeg det ikke siden fødselen startet før jeg fikk sukk for meg :-)

Første gang hadde jeg laget en gavepose med to øl, et blad, en bok om babymassasje og noe sjokoladegreier. Vurderer å lage noe tilsvarende nå... og gjemme det inne på boden eller noe sånt :-)

Tar gjerne i mot forslag og ideer om andre har tenkt på noe tilsvarende! :love7

Oi det hørtes jo veldig bra ut. Kanskje noe jeg kunne gitt mannen og:) sist fikk han PlayStation 4 i pappa gave og den ligger fortsatt i esken(har ikke hatt tid til å spille på 2 år):p så tror faktisk en sånn gavepose var veldig lurt:)

Vurderer å gi ham bursdags/pappagave feks et gavekort på klær, kanskje ei bok om å ha med unger på fjelltur hvis jeg finner og ei vinflaske.

Nei, hadde ikkje falt meg inn at eg skal gjere det. Han har bursdag tre dagar før termin, så får vel heller prøve å finne ein bursdagsgave, om det ikkje blir babyen[emoji6]

Ikke falt meg inn å gi pappaen gave. Visste ikke at det var en greie..!? Føler at 9 mnd svangerskap, noen timer med fødsel og ett år med amming er gave nok :hilarious: Nå forventer ikke jeg noe gave av han heller altså. :angelic:

Det er nok absolutt ikke noe han forventer å få. Men han er alltid så flink til å gi meg nydelige barselgaver, og han er virkelig en helt når det gjelder å stille opp for meg og barna :-)

Derfor jeg gjerne vil gi han en hyggelig overraskelse som han kan kose seg med. Vil bare vise ham takknemlighet for at han er så god pappa :love7Jeg blir nok liggende et par netter ekstra på sykehuset etter at han har reist hjem til storesøsknene.

Haha, denne var kjempekul :-P
Men den koster mer i frakt enn selve koppen...

Vedlegg

• DC211F32-64B2-432B-B1BF-C10097D9FE16.jpeg
    DC211F32-64B2-432B-B1BF-C10097D9FE16.jpeg
    48 KB · Visninger: 58
Han har bursdag rett før termin så jeg har ordnet han en fjällräven sekk i mørkeblå og fylt den med sjokolade (han tåler ikke laktose, men elsker sjokolade så har kjøpt mange forskjellige laktosefrie som han kan kose seg med), en liten flaske whiskey, søte babyklær med "pappa-tekst" på, litt ting for gøy som gummihansker, neseklipe, ørepropper og duftspray til bleieskift, og så skal jeg skrive et fint kort.:) Ja og så har jeg bestilt overnatting på hotell til oss etter et show vi skal på (som er dagen før termin, men mulig å avbestille):hilarious:
Til farsdag skal han få en verdens beste pappa kopp, men jeg sliter med julegave da han ikke ønsker seg noe :hilarious:

Back
Topp