Pappagave

SusiEmilie

Blir kjent med forumet
Plages med å såve for tiden, å da hår tankene vilt. Så i natt ligger jeg her å tenker på hva den perfekte oappagaven er.... tips?

Å: skal dere gi pappagave?

Hvis du vil gi pappagave så leste jeg her inne tidligere at babysvømming er jo en fin gave og fin bonding opplevelse for de også.

Det får holde med babyen han får (og det gjelder for oss begge det) [emoji6] Hverken han eller jeg ga mamma/pappa-gave sist, så det blir nok ikke noe på noen av oss denne gangen heller [emoji4]

Nei blir rart å gi noe når jeg ikke gå noe med 1 mann ;) eventuelt tips er en kurv med forskjellig han liker: øl, bok om far, tsjorte med valgfri tekst, glass, osv (hva han henn liker)

Ingen pappagave her heller, eg skjønar ikkje heilt poenget med det [emoji4] Han fekk ikkje noko første gong heller, og han gir ikkje meg noko gåve, så hadde i alle fall blitt rart å gjere det no [emoji12]

Pappagave..nå måtte jeg nesten le. Hvis det er noen som fortjener gave så er det meg:hilarious: men babyen er gave nok for oss begge. Forventer virkelig ikke noen gave utenom:)

Plages med å såve for tiden, å da hår tankene vilt. Så i natt ligger jeg her å tenker på hva den perfekte oappagaven er.... tips?

Å: skal dere gi pappagave?

Har selv tenkt tanken, men vet ikke hva!

Jeg synes det er fint å kunne gi en oppmerksomhet til mannen i mitt liv som tålmodig og stødig har stått ved min side disse månedene. JA, det er min kropp og jeg som går igjennom STORE forandringer og som bærer frem vår lille skatt, men det krever faktisk ganske mye av han å romme, ivareta og være god med meg igjennom alt dette. Både å se hva jeg gjennomgår fysisk og psykisk er krevende, utfordrende og tungt. Graviditeten har ikke vært noen dans på roser, og jeg tror at vi er på feil sti som kjærester og partnere den dagen vi begynner å ta hverandres støtte og tilstedeværelse forgitt.

Jeg tror jeg har «landet» på at han muligens ikke får noen konkret gave(med mindre noe dukker opp), men tid og rom til å dra på tur, skape opplevelser og dyrke sin lidenskap også etter at lilleknØtt er født. Men vi får se, kanskje endrer behovene seg og tanken min. Men jeg håper og tror at vi må tenke alternativt og se muligheter, for det er stor verdi i å dyrke den enkelte sin lidenskap og innteresse, utenfor rammen til «kjernefamilien». Det er jo en del av den personen jeg ble forelsket i og han vil jeg gjerne beholde videre.

Mulig dette oppfattes naivt av flere. Får så være[emoji120]

Lukta litt på den pappa plakaten de annonsere på face. Må nu va en fin gave, (hvis han ikje allerede har det...) men vi får se. Må jo bestilles. Ikke sikkert den kommer fram til vi får

Pappagaven denne gangen blir forhåpentligvis ei kone som fungerer igjen etter måneder med kvalme og mange andre plager, sånn i tillegg til en sønn da! Ikke gitt noe med de to andre..
Hva med ei T-skjorte med noe papparelatert på? Den fra Probat med pappa-perm er jo morsom? Mannen min har noen sokker med bilde av ei naken dame også står det cool daddy under.. :-p

Blir nok ikke noen pappa-gave her heller. Vi er ikke så gode på å gi gaver til hverandre utenom jul og bursdag. Og akkurat i denne sammenhengen føler jeg kanskje at det jeg jeg som fortjener en gave av oss to [emoji14] Fikk (eller gav) ikke noe sist.

Hvis jeg skulle gitt noe måtte det bli en date, evt alenetid til han. Noe god øl etc? Hender jeg kjøper klær til han, ingen av oss liker å shoppe, så det blir satt pris på :)

Jeg tenkte å gi mannen min en eller annen type bæremeis i pappagave. Jeg elsker å gi gaver, og særlig slike nyttige og gledelige gaver.

Er jo en pappa her som opplever det største i livet, nemlig å bli far! Veldig hyggelig idé at han kan få en «gratulerer-gave» fra meg...
har tenkt at jeg kanskje får en barselgave av han... men nå skal jeg jammen se om jeg kan overraske han med noe også.

Og som ble nevnt... han har stått støtt ved min side gjennom de villeste hormonsvingningene... han fortjener kongens fortjeneste medalje [emoji23][emoji23]

Tror ikke det blir noen pappagave fra meg heller. Babyen blir gave nok [emoji4]

Back
Topp