Pappagave

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å gi en liten gave til sambo etter fødsel, men jeg aner ikke hva jeg skal finne på.
Jeg hater alt av typen "verdens beste pappa/mamma" ting og øl er heller ikke aktuelt..

Forslag?

Hmmm... Ingen gode forslag, men henger meg på denne.

Min skal få ny pc. Litt for at han trenger det så da tenkte jeg å kjøpe som pappa gave :)

Jeg har lyst til å kjøpe PS4, men synes det er altfor dyrt...

Jeg har lyst til å kjøpe PS4, men synes det er altfor dyrt...

Jeg er litt slik at hvis en har råd så hvorfor ikke. Han kommer vel til å kjøpe den en gang uansett sikkert?? Nå har dere jo en unnskyldning :)

Følger med på denne jeg:) aner virkelig ikke hva jeg kunne kjøpt til min:/ første fødsel, så fikk jeg iPad av han. Han fikk ingenting da:/ kom rett og slett ikke på det

Men hvorfor skal man gi pappagave? Er ikke 9 mnders svangerskap, en vond og slitsom fødsel innsats nok, og babyen gave nok? Jeg forventer meg iallefall ikke materielle gaver fra noen etter å ha født, og det gjør ikke mannen heller. Vi får jo babyen vår :)

Men hvorfor skal man gi pappagave? Er ikke 9 mnders svangerskap, en vond og slitsom fødsel innsats nok, og babyen gave nok? Jeg forventer meg iallefall ikke materielle gaver fra noen etter å ha født, og det gjør ikke mannen heller. Vi får jo babyen vår :)

Det er fullstendig frivillig og opp til hver enkelte. Ingen som skal tvinge deg til å kjøpe noe gave.

Jeg forventer heller ingen ting, sist fikk jeg en halvliter cola og super fornøyd :)
Men denne gangen har jeg vært helt ute og mannen har hatt en stor jobb her hjemme med både hus , meg , barn og hund så vil gi han noe som viser at jeg setter pris på alt han har gjort for meg.
Men ingen av oss forventer noe, han vet heller ikke at han får.

min fikk en bukett røde roser i dag av meg siden han må gjøre mye nå og kommer til å være "alenefar" ei stund før jeg og snuppa kommer hjem. Helt uventet for han, så han satt veldig pris på det

Hva med en kurv med en film etter hans smak, favorittsnopet, en flaske vin el.l, en parfyme, en ny bokser, gavekort på massasje etc?

Jeg er elendig på gaver, så jeg gir aldri mer enn jeg må. Synes det er vanskelig nok til jul og bursdag. En sjelden gang finner jeg noe som passer for han utenom jul og bursdag, så da kjøper jeg det uten anledning.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å, det var en god ide med pappagave :) det fortjener mannen i huset! siden jeg har vært i permisjon nesten siden jeg ble gravid har jeg gått veldig ned i inntekt... Han har stått på og jobbet for å kunne kjøpe inn det som trengs til lille nurket vårt siden jeg ikke hatt mulighet til å bidra noe særlig <3

Gubben fikk seg arbeidsbil i romjulen, så det får holde. :)

Jeg har funnet gave. Han ønsker seg en spesiell kokkekniv, han elsker å lage mat.

Har tenkt å kjøpe den og en kokebok som heter "Verdens beste pappa kokebok for småbarnsfedre" http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8248910962

Pakke det fint inn sammen med et kort fra meg og frøkna.

Når han får det er uvisst, kommer ann på når NAV har tenkt å utbetale meg. Hadde vært kjekt å hat den før fødsel men :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp