Forlate rommet?? Det er det frekkeste!
Jepp, kjerringen mente at man ikke hadde rett til å bruke ammerommet dersom man ikke ammet...
•Autocorrect ftw•
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forlate rommet?? Det er det frekkeste!
Makan til frekkhet da! Flaskebarn har like mye rett på ro som puppebarn!Jeg ser ikke problemet.
Vi, altså mannen og jeg, ble bedt om å forlate ammerommet på det ene senteret da vi skulle skifte på og mate Theo. Hvorfor? Fordi jeg ikke ammet, men ga flaske...
Vi ble og gjorde oss ferdig, mannen skiftet på Theo og jeg laget flasken...da Theo skulle ha flasken sin, var damen som satt det ferdig og skulle til å gå...så vi ble sittende der begge to mens Theo fikk flasken sin. Han er avhengig av ro når han spiser på samme måte som barn som får pupp...
•Autocorrect ftw•
Djiiises!Jepp, kjerringen mente at man ikke hadde rett til å bruke ammerommet dersom man ikke ammet...
•Autocorrect ftw•
Men hvem var det som ba dere gå?Jeg ser ikke problemet.
Vi, altså mannen og jeg, ble bedt om å forlate ammerommet på det ene senteret da vi skulle skifte på og mate Theo. Hvorfor? Fordi jeg ikke ammet, men ga flaske...
Vi ble og gjorde oss ferdig, mannen skiftet på Theo og jeg laget flasken...da Theo skulle ha flasken sin, var damen som satt det ferdig og skulle til å gå...så vi ble sittende der begge to mens Theo fikk flasken sin. Han er avhengig av ro når han spiser på samme måte som barn som får pupp...
•Autocorrect ftw•
Som jeg sa, helt greit om pappaen trenger og varme flaske, skifte bleie eller noe såntJeg ser ikke problemet.
•Autocorrect ftw•
Makan til frekkhet da! Flaskebarn har like mye rett på ro som puppebarn!
Hadde bedt henne forlate rommet selv jeg![]()
Som jeg sa, helt greit om pappaen trenger og varme flaske, skifte bleie eller noe såntOg så klart skal flaskemammaer også bruke ammerommet. Det gjorde jeg masse selv med storebror da han fikk kun flaske fra 3 mnd
Og for all del må gjerne pappaen sitte der med mor om ingen andre er der.
Men jeg ser ikke hvorfor han skal måtte sitte der når mor kan gi flaske/amme. Jeg føler meg ikke komfortabel når en ukjent mann sitter rett ovenfor meg og stirrer når jeg ammer. Da blir jeg stressa, baby stressa og melka kommer ikke..
Men så klart skal alle få ha egne meninger. Spurte jo for og høre hva andre synes om temaet. Og ser det er litt delt![]()
Samme herJeg "gjemmer" meg for andres skyld, ikke min egen.. så for meg kan ti menn komme inn, så lenge de forstår at det "mitt" sted, jeg kommer ikke til å ta hensyn der..
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hahaha! Man må jo bare le av sånne menneskerJepp, kjerringen mente at man ikke hadde rett til å bruke ammerommet dersom man ikke ammet...
•Autocorrect ftw•
Jepp, kjerringen mente at man ikke hadde rett til å bruke ammerommet dersom man ikke ammet...
•Autocorrect ftw•