Pappaene!

Han gleder seg, men er veldig avventende, pga frykt for å miste igjen. Han spør mange ganger om dagen hvordan jeg har det og sier jeg bare skal slappe av så han ordner det meste [emoji5]

Pappaen her gleder seg (etter at han kom over sjokket). Det er fremdeles tidlig, men vi klarer ikke helt la være å tenke på det og snakke om det, for det. Jeg var veldig spent på hvordan han kom til å reagere, da vi har vært sammen lenge og har hatt mange og lange diskusjoner om barn eller ikke, hvor jeg har vært mer på ja-siden enn ham. Men nå så styrer han rundt meg, lager middag, blir bekymra om jeg ikke tar telefonen, leser seg opp på baby-ting og er bare veldig kjærlig og ivaretakende - noe som er kjempegodt :) veldig spent på TUL om litt under en mnd!

Hvordan går det med pappaene? :)
Min har summet seg og gleder seg veldig, men han trengte noen dager på å fordøye nyheten da testen viste gravid!
Hvordan går det hos dere?

Her var det tipp topp fra dag 1 ( vi har prøvd i 3,5 år da ;) ) Men han er utrolig overbeskyttende, passer på hva jeg spiser og drikker, litt slitsomt, men vet han bare mener det godt da ;)

Etter at det første sjokket la seg virker det som han gleder seg veldig [emoji173]️ Han er enormt forståelsesfull ift kvalmen min og har de siste ukene stått for alt av husarbeid og matlaging [emoji5]️ Virker som han gleder seg nesten like mye til TUL som jeg gjør, og han var veldig bestemt på at han selvfølgelig skal være med [emoji4]

Pappaen hjemme her er helt i 100:smiley-bounce012
Har vært det siden krysset kom på testen, han hadde ordnet tul før det hadde gått opp for meg:happy090 så her er det jeg som går rundt å minner han på at det kan gå galt:)

Ble kjempeglad da dette var veldig ønsker. Vi hadde langdistanseforhold sist og flytta ikke sammen før 4mnd så han gleder seg til å bli med på alt :-)

Han gleder seg, og ble kjempeglad da jeg vekket ham midt på nattan og fortalte at testen var positiv. Men han forholder seg litt avventende til uke 12. Det skulle jo egentlig jeg gjøre også... :smiley-ashamed008

Back
Topp