Pappaene?

Min sambo var 31 år (ble 32 3 uker etter fødsel) når han ble pappa for første gang i år :)

Sent from my GT-I9300

Reidar var 29 år.

Veeel... Svigerfar ble 51 samme år som han fikk sitt 5.barn (2 mnd. før vi fikk lillegutt og han ble bestefar) :p

Det må være litt rart sikkert å bli far og bestefar samtidig. :) Hvordan opplever dere det?

For vår del hadde ikke mannen min barn fra før. Men vi har 3 sammen som han ble pappa til når han var 45, 46 og 50... Han er en "voksen" far og det har både sine fordeler og ulemper slik jeg ser det..
Han er uansett er god og tilstedeværende far. Er alene med ungene våre 3-4 ettermiddager/kvelder i uka, (jeg jobbber mye kvelder) og tar da alt av henting/bringing, middagslaging, legging osv. Har aldri hørt en klage på det, så han er en aktiv og deltakende far alder tatt i betraktning.

Det må være litt rart sikkert å bli far og bestefar samtidig. :) Hvordan opplever dere det?

For vår del hadde ikke mannen min barn fra før. Men vi har 3 sammen som han ble pappa til når han var 45, 46 og 50... Han er en "voksen" far og det har både sine fordeler og ulemper slik jeg ser det..
Han er uansett er god og tilstedeværende far. Er alene med ungene våre 3-4 ettermiddager/kvelder i uka, (jeg jobbber mye kvelder) og tar da alt av henting/bringing, middagslaging, legging osv. Har aldri hørt en klage på det, så han er en aktiv og deltakende far alder tatt i betraktning.
Han er sjømann og vi har ikke veldig mye kontakt med de dessverre. Men han er aktiv og flink, gjør mye av husarbeidet og matlaging vet jeg. Alt er "på stell" når han er hjemme, og han virker som en flink far. Tror han er mye flinkere med de to han har med nyekona enn de 3 han har med x-kona.

Ang. hvordan han er som bestefar, skulle jeg ønske at han tok mer initiativ og deltok mer i livet til lillegutt. Men han er en av få "utvalgte" som lillegutt liker, så det må jo bety noe :)

Maen var vel blitt 29 akkurat en uke før - med første :D så fylte han 31-2 mndr etter med neste mann ble født ;)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

37 når hans datter kom

Back
Topp