Pappaene!!

  • Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Hvordan tar de vordene pappaene nyheten?? :D
 
Han sa "javel" ;) han er en mann av få ord
 
"YES", var det første han sa;) han er faktisk (om mulig) mer babysyk en meg;)
 
Han vet det ikke ennå, fordi han er borte på jobb noen uker, uten telefonforbindelse... ;) Men han blir nok glad.
 
Ikke veldig overrasket, det var planlagt. Men glad. Tar en god stund før han får noe særlig forhold til "det". Sånn var det sist også. Når magen blir større og han kan kjenne at det er noen der, da begynner det å gå opp for han.
 
Her vet han det ikke enda, han er mer engstelig enn meg for at det ikke skal klaffe eller at det skal gå galt.
Vi skal ta test sammen over helgen, da er jeg noen dager over IKM, håper bare alt går fint til da.
Han kommer til å bli kjempeglad, han drømmer hver dag om at vi skal få en liten baby til :)
 
Han er veldig glad for det, men han tør ikke helt å tro på det enda, siden det har gått galt så mange ganger..
 
"Ååh, hvorfor fortalte du meg det da? Nå må jeg jo bekymre meg for dere de neste åtte ukene til alt er trygt"

...bør nevnes at jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren i Desember i fjor, som slet veldig på oss begge.
 
Her i hus ble han veldig lettet da vi ha hatt en lang vei gjennom icsi forsøk. Han er veldig baby syk han også så nå håper vi spiren holder seg. og gleder oss masse til tidlig ul om 13 dager :)
 
Back
Topp