Pappaene!

1+1

....
Hvordan er fedrene med de søte små? Er det delt ansvar i heimen, og gjør dere like mye? :-)

Her er det ganske likt delt. Jeg må jo naturligvis klare natta aleine enda, men ellers så hjelper han til med alt.
Både med baby og hus. I tillegg jobber pappa'n også... Så her klages det ikke :-D

gjør som regel det meste aleine på natta.. har vel skjedd 2 ganger at han har måtte hjelpe til etter at han begynte på jobb igjen etter fødselspermisjonen.
sånn ellers med vasking og rydding er det likestilt om ikke han gjør mer enn meg.
når det gjelder mat  og vasking av klær så er det jeg som tar meg av alt..

klager ikke - super snill og flink pappa <3

Her er det jeg som gjør det meste av husarbeid og sånne ting, men sambo hjelper til innimellom.
Men når det kommer til ungene er det ganske likt.
Litt irriterende innimellom at han ikke gjør mer her hjemme, hvertfall når jeg jobber, nå syns jeg det går helt greit siden jeg er hjemme. Men han klager heller ikke hvis det er litt kaos her når han kommer hjem fra jobb, og jeg ikke har gjort noe her.

Han er sååå flink, kjempe glad jeg har funnet denne mannen <3

Han står opp om natten om jeg spør, tilogmed når han skal på jobb, er ikke ofte jeg har spurt, men de gangene jeg har vært fullstendig gåen så er det aldri noe problem, og i helgene tar han henne hver natt..

Husarbeid deler vi, men blir jo automatisk til at jeg gjør mest siden jeg er hjemme, som regel meg som lager mat, men han rydder alltid av.. Ofte meg som bretter tøyet, men han går opp å legger det på plass..

I og med at jeg ammer så må jeg ta nettene, og det meste med Pingsen.Han sier at jeg "knabber" Pingsen hele tiden, og han slipper ikke til. (ettertanke der ja). Men han tar de to eldste. Han leverer og henter i barnehage. Aktiviserer dem ute og inne. 
Han står opp hver dag i helgene, det har han forsåvidt gjort de siste to årene. 
Når han og de to eldste er kommet hjem fra jobb så lager han middag.

Høres ut som alle aprilmammane har funnet seg noen flotte aprilpappaer ;-) Her er det også bare velstand - selv om han nå har blitt så vant til lydene om natta at han ikke alltid våkner av seg selv :P I uka står han opp 04.30, så da er det mammans ansvar - men i helgene tar han bleiene og tar seg av henne etter morramaten så jeg kan sove litt :-) Husarbeid har vi alltid delt :-) Vi er heldige vi!

Veldig opp og ned hvem som gjør hva. Han var borte en uke i starten, fikk nakkeproblemer en helg så han ikke kunne lee seg, hatt to eksamener, jobber ved siden av og på mandag er det eksamen igjen så veldig mye har falt på meg, men når han er hjemme og kan mater han og skifter bleier. Husarbeid ellers er det litt så som så med, men når jeg virkelig sier ifra og om vi skal ha folk blir ting gjort. Han strøk det som skulle strykes til 17.mai. Gleder meg til alle eksamener er ferdig så vi blir to om det meste igjen:)

Her er det jeg som gjør det meste. Han kan levere i barnehagen noen morgene, men det er som regel jeg som gjør de også. Der er jeg som ordner og rydder i huset, lager mat. Han tar lille tupp noen ganger men må nesten mase i perioder for å få han til de.

Vi er flinke på å ta delt ansvar, heldigvis. men på nattestid og frem til han kommer hjem fra jobb er det selvfølgelig  jeg som gjør alt. I helgene er han flink til å gi meg "fri". Så da er han den som står opp tidlig.

Flink til å rydde og ordne er han også. Men , han har "klesvaskforbud " så den tar jeg meg av. på en eller annen magisk måte, kommer alt ut grått/rosa fra maskinen, når han vasker klær...

Her er det ganske likt. han jobber hele uken, men han står opp for å skifte bleie på natten. har sagt at det ikke er et behov, men han synes det er litt kos, så han står opp og skifter bleie om det trengs før jeg ammer ham på natten.
Når han er kommet hjem fra jobb er de uadskillelige :P

Såå koselig :-) Flink pappa! Jeg kom plutselig ut i stua her en dag og fant ei pakke i sofaen :-) Inni pakka lå en vakker "Verdens beste mamma" kopp :D (Litt klisje, men tanken bak gjorde meg varm i hjertet) :-) "Jeg så den og tenkte på deg" *smelt!

Back
Topp