Pappaen:)

Åhh,helvette da.....:-/ hadde håper han fikk ett par mnd til m prøving:-) hehehe....

Han sa ikke noe spesielt! Men skjønte han ble glad :)
Var værre når han fikk vite det var 2 spirer der ;)

Er du overrasket? Ment som at selføgelig gjorde hans supersperm jobben den skulle....

Han sa vel absolutt ingenting. Han tror liksom ikke noe på det før han står på sykehuset med ungen i armene. :)

haha, det var faktisk han som fortalte meg at jeg var gravid :P
Jeg hadde lagt testen på kjøkkenbenken, gikk opp og sa at den var negativ nok en gang.
Så kom han plutselig bort til meg etter å ha sett testen: Du det er 2 streker her jo! :P
Den kom fram etter jeg hadde sjekket den ;)

Første gangen: Jippi! Denne gangen: oida.. (Men han trodde ikke på det før han så det svart på hvitt på digital, han trodde kanskje det var noe feil med billigstrimlene :P ) (Var ikke planlagt) :)

Hæ? Hvordan skjedde det...? Jeg ringte han etter at jeg var hos legen og han blei veldig overraska :)

Jeg husker ikke hva han sa, men jeg ringte han, og vi var vel ganske overrasket, i og med at jeg har gått på p-piller. Han var klar over at jeg skulle tisse på pinnen, så han ble vel ikke veldig overrasket heller når jeg ringte.. Selv om det kanskje er jeg som sitter med det største sjokket over at ppillene mine ikke har vært greie med meg

Vel han trodde ikke på det da jeg viste han testen siden den var så svak. Men ble paff da jeg sendte han bilde av den digitale testen...

Han sa: seriøst? klaffa det så fort=)? Ble kjempeglad!

Han: - Åj! Jaja, det gikk jo fort :) Når blir babyen født da a tru?
Jeg: - Neei, November kanskje? Eller Desember? (visste jo da ikke helt sikker på hvor langt jeg var på vei)
Han: - Du kunne jo hvertfall ha venta til Januar da? Så slipper den å bli født så seint på året?
Jeg: - Hallo? Husk at det var faktisk DU som spruta det greiene inni meg da...:P
Han: - Åfaen! Stemmer det :P Ja, men da må det jo bli bra! Nå må du huske å slappe av, ta det med ro, spise godt osv osv (jeg måtte for all del ikke stresse så det gikk galt her!)

Fine mannen min <3

Var han som ba meg ta test.. Han var sikker på jeg var gravid,men ikke jeg.. Så han så på testen samtidig som meg etter jeg tok den :) Han ble kjempe glad <3

Hehe:) min gubbe sa "men ekke det fett da?" Etter at testen visste positiv:) så var det litt gledestårer :)

"Hæ?! Er det sant? Hvordan skjedde det? Eller.. jeg VET jo hvordan det skjedde, men hvordan skjedde det? Ta en test til!"

Ikke planlagt, med andre ord! ;)

Jeg husker ikke hva han sa, men jeg ringte han, og vi var vel ganske overrasket, i og med at jeg har gått på p-piller. Han var klar over at jeg skulle tisse på pinnen, så han ble vel ikke veldig overrasket heller når jeg ringte.. Selv om det kanskje er jeg som sitter med det største sjokket over at ppillene mine ikke har vært greie med meg

Hehe samme her. Gikk på p-piller jeg også. Så det kom som sjokk på meg i hvertfall, mens han bare: ER DET SANT og ga meg stor klem:) Plutselig var alt herlig:)

Back
Topp