pappaen

godiva

Flørter med forumet
sist svangerskap var pappaen veldig lite interessert i magen. Tok nesten ikke på den, bare når jeg sa at han måtte kjenne på spark, viste den ikke noe særlig oppmerksomhet, ville ikke ta bilder av den, eller kommenterte den noe særlig. Jeg var veldig redd for at han ikke likte at jeg var gravid, eller at han angret på valget om å få barn, selv om han ikke sa noe om det. Denne gangen er alt annerledes! Allerede går han rundt og stryker på den og kysser på den og kommer med en kommentar nesten hver dag :) virker som han vet mer om hva som skal skje denne gangen, og klarer å glede seg mer over det :) jeg synes det er fantastisk hærlig :)

flere som har opplevd det sånn?

å så deilig da :)

min samboer tok på magen min og sånn med første men har ennå ikke gjort det av seg selv denne gangen. hehe. det kommer vel når magen blir litt mer fylt ;)

det er uansett gøy når sparkene kommer :) :) :) det synes jo samboeren og :)

han var ekstatisk sist gang, nå er det ikke like mye. sikkert fordi jeg ikke er like gira enda selv. vi gikk jo gjennom dette for bare ett år siden så er jo ikke direkte nytt for oss det her...

Her er det som sist. Ikke så veldig interessert ennå, men når det begynner å vise mer og han kan kjenne sparkene så er han veldig gira :p

Pappaen her er veldig interessert..tar på magen hele tiden og synes det er stas at jeg vokser..lytter og koser med magen :) Han har vært veldig god støtte, og vil være med på alt jeg vil ha han med på..setter jeg veldig pris på!
Han vil gjerne ta del i alt :)

her er det snakking til magen, lytting, kose og kysse magen. Han vil også være med på alt av kontroller han har mulighet til. Hjemme er han min store helt! Gir meg frokost på senga, lager middag, vasker og holder orden. Jeg får bare beskjed om å ta det med ro og å si fra om han kan gjøre noe for meg. helten min<3>

Blue_Bubbles skrev:
her er det snakking til magen, lytting, kose og kysse magen. Han vil også være med på alt av kontroller han har mulighet til. Hjemme er han min store helt! Gir meg frokost på senga, lager middag, vasker og holder orden. Jeg får bare beskjed om å ta det med ro og å si fra om han kan gjøre noe for meg. helten min<3>

Bytte???????? ;-))))

Her er pappaen som med de to forrige. Ikke spesielt interessert i magen akkurat nå. Kommer nok etter ordinær ul og når han også kan kjenne sparkene. Gjør meg ingenting, for jeg er ikke spesielt glad i overdimensjonert oppmerksomhet mot magen. Han er heller aldri med på kontroller, men alltid med på ultralyder. Og jeg syns ikke det gjør noe i det hele tatt.
Eldstegutten min derimot spør stadigvekk om å få kjenne på magen min, og da skal jo yngstemann gjøre det samme.

Her er pappaen bosatt i Tyrkia, men det er ikke noe å si på interesse for mage og baby :-) Han spør jevnlig om å få magebilder, og han hilser til babyen hver kveld når vi snakker sammen på tlf. 

Jeg var heldigvis nede sammen med han i 4 uker i sommer, da var vi på tidlig ul og både jeg og han gråt. Reiser ned igjen over helga, da blir det ny ul - og vi håper at vi får vite kjønnet :-) 

Haha, jeg skulle akkurat til å skrive det samme.. ;) Så.. bytte? 

*Cake-Pop* skrev:

Blue_Bubbles skrev:

Bytte???????? ;-))))

Aksu skrev:
Her er pappaen bosatt i Tyrkia, men det er ikke noe å si på interesse for mage og baby :-) Han spør jevnlig om å få magebilder, og han hilser til babyen hver kveld når vi snakker sammen på tlf. 

Jeg var heldigvis nede sammen med han i 4 uker i sommer, da var vi på tidlig ul og både jeg og han gråt. Reiser ned igjen over helga, da blir det ny ul - og vi håper at vi får vite kjønnet :-) 

Så søtt! hihi... mannen min har også begynt å snakke til magen og hilse til den..hihi..heerlig! 

Her er pappaen mer kosete på magen enn jeg er.. Jeg har en baby inni der, men har ikke turt å knytte meg alt for mye til den enda. Blir nok bedre etter O.ul.. Han kommer til å være med på alle kontrollene han får til med tanke på jobb. + o.ul og 3d ul. Når jeg sier at jeg kjenner bevegelser blir han litt snurt siden han ikke kan kjenne noe på utsiden enda.

Tror min kjære er litt mer interessert denne gangen :)
Skjønner kanskje mer hva det går ut på siden vi har vært igjennom det en gang før?

Sist måtte jeg spørre han om å bli med på kontroll, og si at jeg gjerne ville ha han med, i alle fall noen ganger. Han var ikke veldig vanskelig å be, men likevel. Måtte også be han om å kjenne etter spark, og han gadd aldri kjenne lenge hvis han ikke kjente noe med en gang,

Denne gang tok han selv initiativ til å bli med på kontrollen for å høre hjertelyd i dag, og i går kveld når jeg kjente liv så lurte han på om han kunne kjenne det utenpå :) Kjenner det ikke utenpå enda da men.

Han er ikke så veldig interesert i magen, men skriver i meldinger hvordan går det med deg og mini? og forskjellig sånt....

Men det er ikke så rart for jeg er så dårlig så han har måttet ta seg en god del av Victoria for tiden, så han er nok litt sliten og lite overskudd til å kose med enda en, hehe.

Hehehe!
Ikke sjangs! ;-) emoticon

Siljs skrev:
Haha, jeg skulle akkurat til å skrive det samme.. ;) Så.. bytte? 

*Cake-Pop* skrev:

Blue_Bubbles skrev:

Bytte???????? ;-))))

Back
Topp