Pappaen lurer..

Pearl

Forumet er livet
Er det bekymringsulllt når gutten vår BER om å få målt tempen og VIL ha paracet stikkpille?? (uten å ha feber eller være syk på noe som helst vis, han synes bare det er morro...) [X(]

hehehe nei høres ut som meg når jeg var liten[;)] oppmerksomhet! dere var sikkert kjempesnille og kosete med han en gang han var syk og nå vil han ha det samme[:D]

lurer jeg også på for minsta er slik også [8D] Nå har jeg vært opptatt av å rose myyyyyyyye når jeg gjør sånne ting, så det er nok der det kommer fra. Nå sier hun selv at hun er så flink når jeg måler tempen [8D][:D]

[:D] Godt han ikke er alene da!! Han skulle skifte bleie her i stad,men ville IKKE, plutselig fikk han det for seg at vi måtte måle "tempiromp" og DA var han heeelt med.. Lå musestille og ventet til det pep og ville så ha paracet.. Måtte bare "late" som jeg ga den men han var fornøyd han!!!!

[:)][:)]

Kanskje oppmerksomheten som er det beste=). Sånn er det jo med plaster og små barn i hvertfall:D. De fleste småbarn syns jo det er kjempekult å vise fram plaster, selv om de ikke har et merke under[:D][:D].

Haha, så søt [:)]

Back
Topp