Hvordan er den vordende pappaen? Her er han i full gang med å lese pappabok, susse magen, snakke om framtid og fikk det sannelig travelt med å bygge ferdig huset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er den vordende pappaen? Her er han i full gang med å lese pappabok, susse magen, snakke om framtid og fikk det sannelig travelt med å bygge ferdig huset
Han har hatt drøm om barn i 7år nå, så han skjønner ikke at det er virkelig i det ene øyeblikket, mens i det neste er han i full nestingså utrolig koslig! Her har det nok ikke helt gått opp for han enda, men blir nok mer virkelig for han etter ul.
Så hyggelig! Nyt det <3Han har hatt drøm om barn i 7år nå, så han skjønner ikke at det er virkelig i det ene øyeblikket, mens i det neste er han i full nesting
Det går nok mer opp for de når magen kommer. Og de kan kjenne sparkMin forstår ikke at jeg er gravid glemmer av at jeg ikke skal ha så mye kaffe, kjøper med energidrikke når han er inne i butikken osv osv. Er den første for oss begge, så han er jo totalt uviten i tillegg
Det går nok mer opp for de når magen kommer. Og de kan kjenne spark
Min har enda ikke skjønt det, vi har begge to barn fra før og hadde ikke planlagt dette. Skal på tidlig ul på onsdag så da blir det nok mer virkelig for oss begge
Er jo litt rart i begynnelsen. Alt alt dreier seg om noe/noen som er så defus samtidig så tilstede.Vil tro det er vel også da det går opp for min del også
Er jo litt rart i begynnelsen. Alt alt dreier seg om noe/noen som er så defus samtidig så tilstede.
Også plutselig hører man hjerteslag og kjenner spark