Pappa

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Hvordan er den vordende pappaen? Her er han i full gang med å lese pappabok, susse magen, snakke om framtid og fikk det sannelig travelt med å bygge ferdig huset:hilarious:
 
Hvordan er den vordende pappaen? Her er han i full gang med å lese pappabok, susse magen, snakke om framtid og fikk det sannelig travelt med å bygge ferdig huset:hilarious:

så utrolig koslig! Her har det nok ikke helt gått opp for han enda, men blir nok mer virkelig for han etter ul.
 
så utrolig koslig! Her har det nok ikke helt gått opp for han enda, men blir nok mer virkelig for han etter ul.
Han har hatt drøm om barn i 7år nå, så han skjønner ikke at det er virkelig i det ene øyeblikket, mens i det neste er han i full nesting :hilarious:
 
Han passer på hva jeg spiser, følger med på antall kaffekopper og googler hva som er bra/ikke bra❤ Også får jeg sove lengere på morgenen.

Vi begge gleder oss til jordmortime og ultralyd i uke 12 siden det kommer til å føles mer ekte da, pluss at det er etter UL vi skal fortelle alle :)
 
Min forstår ikke at jeg er gravid :hilarious: glemmer av at jeg ikke skal ha så mye kaffe, kjøper med energidrikke når han er inne i butikken osv osv. Er den første for oss begge, så han er jo totalt uviten i tillegg :p
 
Min har enda ikke skjønt det, vi har begge to barn fra før og hadde ikke planlagt dette. Skal på tidlig ul på onsdag så da blir det nok mer virkelig for oss begge;)
 
Han min er veldig glad, men vi har mistet en gang og de siste 2 pp’ene før letrozolbehandling fått falske positive tester(vi snakker 3 forskjellige 4 dager etter hverandre), men denne gangen vet vi at det er riktig da legen har tatt blodprøve, men han klarer ikke glede seg helt før jeg skal på tul til fredagen:hilarious:
 
Min forstår ikke at jeg er gravid :hilarious: glemmer av at jeg ikke skal ha så mye kaffe, kjøper med energidrikke når han er inne i butikken osv osv. Er den første for oss begge, så han er jo totalt uviten i tillegg :p
Det går nok mer opp for de når magen kommer. Og de kan kjenne spark
 
Hvordan er den vordende pappaen? Her er han i full gang med å lese pappabok, susse magen, snakke om framtid og fikk det sannelig travelt med å bygge ferdig huset:hilarious:

Sånn trodde jeg det skulle være her i huset, men han har vært ganske distansert siden vi fant ut at jeg er gravid.
Dette resulterte i en heftig krangel i natt. Til slutt kom det frem at han var så redd for at jeg skal miste at han ikke tørr forholde seg til det før uke 12.
Jeg er kanskje urimelig, men jeg er skikkelig sur på han over hvordan han velger å håndtere dette på. Føler jeg er helt alene de første 3 månedene. :dead:
 
Min har enda ikke skjønt det, vi har begge to barn fra før og hadde ikke planlagt dette. Skal på tidlig ul på onsdag så da blir det nok mer virkelig for oss begge;)

Det er akkurat samme her. Synes det er ganske uvirkelig og ikke minst usannsynlig at det skal gå bra og være så lett å få en til. Har TUL om 2 uker, men kommer til å dra alene da vi ikke styrer med å finne barnevakt til 2åringen. Vil gjerne holde det hemmelig en stund til :)
 
Han er i full gang med research her. Kjøpt flere bøker om graviditet og leser seg opp på
babyutstyr og barneoppdragelse...:bookworm: Jeg kjenner jeg fokuserer litt mer på et par uker fram i tid om gangen.. men synes det er fint at han er engasjert! :hilarious:
 
Vil tro det :happy:er vel også da det går opp for min del også
Er jo litt rart i begynnelsen. Alt alt dreier seg om noe/noen som er så defus samtidig så tilstede.
Også plutselig hører man hjerteslag og kjenner spark :Heartpink
 
Pappaen her gleder seg masse over svangerskapet denne gangen som sist gang :)
 
Her kom graviditeten litt brått på, men nå tror jeg pappaen koser seg litt med tanken om baby på vei:) jeg er den som er mest bekymret her, men jeg skjønnner at det kan være vanskelig for disse pappaene også! De hører sikkert på alt vi damene snakker om, og så er det noe som fester seg litt for godt...

Det skal nok bli godt for alle pappaene når magen de skal kose med begynner å bli synlig, og de etterhvert kan kjenne bevegelser.
 
Pappaen gleder seg med meg. Men han er og bekymret for det praktiske. Vi satte inn to egg, så vi aner jo ingenting om hvor mange det er. Dersom det er to, må vi ha ny bil. Må få gjort en del ferdig i huset (har greit med tid), har vi plass i huset? Jeg mener at vi har plass en stund (vi har to soverom nå, men kan gjøre det ene om slik at vi har tre)... Vi har bestemt oss for å vente med praktiske bekymringer til vi har vært på ul i uke 7 (man får tidlig ul ved ivf). Først da vet vi litt mer o_O
 
Mannen min gleder seg masse og deltar aktivt i alt. Han koser magen hele tiden, googler og vet nesten mer enn meg :hilarious: Han lager middag hver eneste dag og rydder hus og ordner! Helt herlig! :D Også er han så ivrig på å fortelle alle! I går fortalte vi det til mamma, mitt søsken og bestemor, han hadde visst frem film fra ultralyd og en liten kasse med barneklær vi har lenge før jeg fikk summet meg! :hilarious:
 
Back
Topp