Pappa "permisjon"?

Gaupa1

Flørter med forumet
Skal samboeren/mannen din være hjemme noe sammens med dere etter fødselen?

Ble litt skuffa, men min samboer må på jobb igjen i morgen som vanlig... Fødte på onsdagen, så har bare fått en og en halv dag sammen hjemme [:(].

Vet at vi har "krav" på 14 dager, men i en liten privat bedrift blir det veldig vanskelig. For det første får han ikke lønn og for det andre risikerer han å ikke ha noen jobb å gå tilbake til om han plutselig blir borte nå i 14 dager...tragisk

Heldigvis er både jeg og lillejenta friske og raske, men hadde vært litt kos å få litt mere tid sammen som en familie

Skjønner veldig godt at du syntes det var lite altså..
Mannen skal være hjemme i 14 dager, siden han er lønnet via kommunen har han krav på lønn også :D

Min får 14 dager fri med lønn... Heldigvis![:)] Trasig at det ikke er likt for alle.. Det er jo litt spesielt, man skal jo få inn noen rutiner, å bli kjent med den lille.

Han har fast jobb, men om ikke bedriften klarer å produsere til de frister de har gitt kundene, så blir det ingen kunder/salg.. Du skjønner... Men pappaperm,isjonen får han heldigvis, men da har jo sjefen tid å planlegge litt bedre. Tragisk for dere å ikke få pappaperm i det hele tatt da!

ORIGINAL: frøkenL

Skjønna gått ka du mein....alle har krav på 14 daga ætte fødsel...men om di e lønna elr ikkje e d sjæfen såm avgjør...korsn kan han då resiker å ikkje ha no jobb vest han tar sæ 14 daga utn lønn? Har han ikkje fast jobb?

Her ska heldivis mannen min ha 14 daga ætte fødsel..me lønn...men sia æ ikkje har jobba elr studert di siste mnd så har desværre ikkje han krav på pappapermisjon....kjipt...

ORIGINAL: Nattlys

Min får 14 dager fri med lønn... Heldigvis![:)] Trasig at det ikke er likt for alle.. Det er jo litt spesielt, man skal jo få inn noen rutiner, å bli kjent med den lille.

Samme her!!!

ORIGINAL: Nattlys

Uff da, det må jo være skikkelig skuffende for dere.. [&o] Godt du er frisk og rask iallefall! [:)]

Her skal sambo ha 14 dager fri med lønn etter fødsel. Veldig greit siden dette er vårt andre barn. Hadde ingenting permisjon sist, da var det andre forhold her, men han hadde korte dager da..

her får heller ikke sambo med lønn.. heldigvis skal han alikevel ta en uke uten lønn:)

Her får min mann "bare" 3 av de 14 dagene lønnet. Men vi har regnet på det og vi tar oss råd til at han blir hjemme i 14 dager. Vi vet at neste gang så kan vi ikke gjøre det, for da har vi et digert huslån. Så gleder meg veldig til å ha han hjemme denne gangen.

Min har 14 dagers permisjon , 1 med lønn og 1 uten lønn + at han tar 1 uke ferie i o m at vi har fått 2 bebisser

Back
Topp