Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her kunne ikke pappan erstattet mamman med det første.. Han tar henne (av og til) opp når hun griner, og prater til henne innimellom. Jeg vet han er veldig glad i henne, men han har liksom ikke helt peiling på babyer, hehe
Ikke hvis mammaen skal ha den fellesperioden. Hvis pappan og mamman skal dele fellesperioden så forlanger de at mamman jobber mens pappan er hjemme. Men han skal ikke ha noe av den fellesperioden
Pappan her i huset har nesten ikke hatt noe med vesla å gjøre. Han har tatt seg av eldste hele tiden, og vesla har sovet når jeg har hatt tid med eldste. Vi skal uansett være hjemme likt når han har sin fedrekvote. Tiden skal brukes til å pusse opp kjøkkenet
Er 3 måneder til far skal være hjemme 50%, han er veldig flink med vesla og veldig flink med storebror, kanskje litt treg med å skjønne når hu skal ha mat og slik, men det er jeg som er hjemme hele dagen og dermed kan rutinene, så regner med at det går bedre når han får kommet inn i det. Gleder meg litt til å begynne å jobbe litt jeg
Pappaen starter permisjon i januar når snuppa er 3,5 mnd. Eneste forskjellen blir at han ikke har en pupp å slenge ut når hun er sulten, så blir nok litt mer jobb for han enn for meg Gleder meg til å begynne på jobb 50%!