PAPPA PERM SNART...

Her skal sambo begynne med pappaperm fra 1.desember 2013 :) han skal ha alle 14 ukene etter hverandre :)

Tia-Sofie ♡

*Sladrer med Tresmåhjerter*

Her kunne ikke pappan erstattet mamman med det første.. Han tar henne (av og til) opp når hun griner, og prater til henne innimellom. Jeg vet han er veldig glad i henne, men han har liksom ikke helt peiling på babyer, hehe ;)

Han kan ikke erstatte meg heller, for lillemy er veeeeldig mammadalt, men jeg skal være hjemme mens han har pappaperm da :)

Tia-Sofie ♡

Kan du være hjemme mens mannen er i permisjon? Trodde mor måtte jobbe eller gå på skole mens pappa'n var hjemme jeg?!?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke hvis mammaen skal ha den fellesperioden. Hvis pappan og mamman skal dele fellesperioden så forlanger de at mamman jobber mens pappan er hjemme. Men han skal ikke ha noe av den fellesperioden

Tia-Sofie ♡

Her er pappaen nesten verre med dullinga enn meg, babyen får knapt være ifred. :-p så tror nok det blir kjempebra.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Pappan her i huset har nesten ikke hatt noe med vesla å gjøre. Han har tatt seg av eldste hele tiden, og vesla har sovet når jeg har hatt tid med eldste. Vi skal uansett være hjemme likt når han har sin fedrekvote. Tiden skal brukes til å pusse opp kjøkkenet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er han veldig flink til å leke og kose! Han skal ha fedrekvoten sin, og da går jeg tilbake i jobb. Det gleder han seg til :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 3 måneder til far skal være hjemme 50%, han er veldig flink med vesla og veldig flink med storebror, kanskje litt treg med å skjønne når hu skal ha mat og slik, men det er jeg som er hjemme hele dagen og dermed kan rutinene, så regner med at det går bedre når han får kommet inn i det. Gleder meg litt til å begynne å jobbe litt jeg :-p

Pappaen starter permisjon i januar når snuppa er 3,5 mnd. Eneste forskjellen blir at han ikke har en pupp å slenge ut når hun er sulten, så blir nok litt mer jobb for han enn for meg ;) Gleder meg til å begynne på jobb 50%!

Mamma til to jenter, mars 2010 og august 2013

Back
Topp