Hvor mye er pappaen sammen med barnet? Er dere ofte ute og lar pappaen være hjemme sammen med mini?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er pappaen mest med babyen. Han trenger ikke jobbe mer enn 5 dager pr mnd, så stort sett er vi hjemme sammen. Vi har flere barn og jeg fullpumper så det naturlige er da at far tar babyen mest. Han tar også alt om natten( en mating) mens jeg er er oppe 2 ganger pr natt og pumper. Han vasker og steriliserer også alt av pumpeutstyr og flasker. Jeg er ikke så mye ute, da jeg har et tidsvindu på ca 2.5 til 3 timer mellom hver pumping som varer i 30 min.... er MARATON og full galopperende her de dagene faren er på jobb....
Tenkte det sammeWow! Supermamma!
Grunnen til at jeg spør er nemlig at min mor maser så fælt om at jeg må gå ut og la lille og pappa være hjemme alene. (For at hun ikke skal bli mammadalt kanskje?)
Jeg kan godt dra i butikken uten henne, men jeg har ikke behov for å være ute på ting i timesvis, og er ikke helt klar enda for å være så mye uten henne... hvorfor er det så galt at jeg elsker hvert sekund hjemme med lille?
Pappaen bidrar mye når han har hjemme, selv om jeg også er der!
Grunnen til at jeg spør er nemlig at min mor maser så fælt om at jeg må gå ut og la lille og pappa være hjemme alene. (For at hun ikke skal bli mammadalt kanskje?)
Jeg kan godt dra i butikken uten henne, men jeg har ikke behov for å være ute på ting i timesvis, og er ikke helt klar enda for å være så mye uten henne... hvorfor er det så galt at jeg elsker hvert sekund hjemme med lille?
Hvorfor skal alle ha sånn mening om alt mulig? Kan ikke mammer nyte babytiden på den måten de vil? Jeg stemmer for at du får gjøre dette på din måte! Jeg hørte litt for mye på alle disse meningene da første var født, og angrer. Denne gangen har jeg vært borte fra bebisen en gang for å dra på trening med stor-jenta mi , mens pappen hadde henne alene. Nå holder han på med bebisen litt over halvparten av kveldene i uka, mens jeg tar legginga av storesøster uten innblanding av lille. (Resten av kveldene får lillesøster bli med)
Jeg skulle ønske det var mer innafor å være 100% med babyen!
Føler det gamle enda henger igjen hos mange, spesielt eldre: nei til samsoving, nei til bæring/byssing, nei til kos hele dagen.... føler nesten man må begrense kjærlighetenblir så lei meg...
Føler det gamle enda henger igjen hos mange, spesielt eldre: nei til samsoving, nei til bæring/byssing, nei til kos hele dagen.... føler nesten man må begrense kjærlighetenblir så lei meg...
Her begrenses ingenting, og det samsoves, far inkludert, og vi pøser på med kjærlighet! Jeg tenker det er viktig at far slipper til, det har vertfall vært stor suksess her. Han og baby storkoser seg og det ser allerede ut til at hun kan komme til å bli en real pappadaltJeg kan velge å se på det som negativt, men hvorfor skal jeg ikke unne pappa'n det... Vi er to om å få barn! Men det betyr jo ikke at de nødvendigvis må være alene. Jeg er sjelden borte, men synes det er veldig godt å vite at han har stålkontroll dersom jeg må bort noen timer. Men det som er aller koseligst er når vi er sammen alle tre! Gjør som du føler for, jeg jobber med barn og kan skrive under på at det er mange barn som får så alt for lite kjærlighet! Som svigermor sier, sånne små SKAL skjemmes bort!