pappa helg og levering

Hvorfor mener din mor som hun gjør? Tror hun det blir bedre for noen?
Si at hun må slutte å mase om det.

jeg kan ikke være mere enig med deg. Men jeg må ha fakta som jeg kan kaste i trynet på henne når hun drar det opp igjen.. som sikkert blir i morgen, når jenta mi skal hentes igjen..
Vi kjenner et par til som har skilt seg og de har slikt som moren min mener er riktig måte.. at far kjører barna hele veien (men da får han også betalt av eks kona)

Jeg sa at hun skal slutte å bry seg så veldig.
Åh, herlighet, er det mulig? Skjønner at du er dritt lei det der, ja! Det burde jo være fakta nok at tre av tre er fornøyde med ordningen? Hun trenger da virkelig ikke å vre fornøyd?? Ah, skjenner jeg blir irritert på dine vegne:angry:

Bare be hu holde kjeft? Hadde det vært mamma hadde jeg sagt at hvis du ikke slutter nå så orker jeg ikke være med deg!

Dette er jo imellom deg og barnefaren. Hvilken avtale dere har laget. Ikke bry deg om andre :)

Er ikke noe verre enn å bare si til henne at hun ikke skal bry seg med det. Så lenge du er fornøyd og bf er fornøyd med ordningen, hvorfor skal hun blande seg oppi det?

Hvis dere er fornøyde slik ordningen er så er det det som er det viktigste! ;)
Det er jo ikke din mor som hverken henter eller leverer (?), så jeg mener at dette har ikke hun noe med.

Jeg og min eks samarbeider lignende. Han henter guttungen på skolen på torsdagen så henter jeg han hos pappaen på søndagen. Funker fint! ;)

Jeg ga henne beskjed om at jeg blir sliten og lei av å måtte forklare meg selv hver gang jenta mi skal leveres eller hentes og at hun egentlig ikke har noe med det å gjøre. Jeg sa også videre at jeg er veldig takknemlig for at hun og faren min hjelper med kjøring siden jeg ikke har lappen.
Siden hørt jeg ikke mere og hun nevnte heller ingenting på søndag da vi dro for å hente. Det som er komisk er at på søndag, så fikk vi vite at det andre paret som har skilt seg gjør nå om på avtalen om henting og levering og skal gjøre det på samme måte som meg. Så siden hun nå ser at andre bruker "min" metode så er det akseptabelt. :P

Back
Topp