pappa gave..

mammatil2jenter

Forumet er livet
jeg lurer på om dere ga pappaen en gave når dere fødte? samboer fikk ikke noe sist,men HAN fikk ei KJEMPE SKJØNN DATTER DA[:)][:)]...

han har tattovert navnet til Rebecka..
så jeg tenker han skal få et kort hvor det står at han kan gå og tattovere seg...[;)] har kjøpt kort i dag da..[:D][:D].

hva ga dere som ga han noe...?

ga han regntøy så han kunne gå tur med ho i vogna men det har ikke skjedd hehe....

Kan godt tenke meg å kjøpe en gave som jeg kan lure med meg i bagen og gi mannen min på sykehuset. Ja jeg gjør jobben, men de støtter mye de pappane da (eller de fleste da). Mannen min gleder seg vilt til å bli far, så tror jeg skal kjøpte noe til han [;)]

[;)]*dytter denne opp jeg*

Ja, han fikk ett smykke fra Lamar design. Det er så kult syntes jeg....han tok det ikke på før ett år etter han fikk det, men nå bruker han det hver dag......tror han liker det kjempe godt!

Min ex fikk ingen gave av meg. Jeg tenkte ikke på det, men jeg synes det er så rart at vi mammaer og babyen får gaver av alle som kommer på barsel-besøk, og pappaen ikke får noe. Nå skal jeg jo bli bestemor, og både min datter, mitt barnebarn og pappaen skal få gave når fødselen er overstått. [:D]

Jeg kjøpte ikke gave til han nei,men jeg tror han fikk den største gaven han noensinne kunne fått alikevel jeg[:)]Nemlig Tobias[;)]

Nope, han fikk ingen ting, bortsett fra 5 dager fihet til å sitte å spille data spill i 120 timer i strekk.

Han fikk en kniv som han ønsket seg [:)]

nei...fikk ikke noe jeg heller da...så så ikke noe grunn til å kjøpe til han heller! 2 nydelige barn har vi fått da[:D]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

jeg lurer på om dere ga pappaen en gave når dere fødte? samboer fikk ikke noe sist,men HAN fikk ei KJEMPE SKJØNN DATTER DA[:)][:)]...

han har tattovert navnet til Rebecka..
så jeg tenker han skal få et kort hvor det står at han kan gå og tattovere seg...[;)] har kjøpt kort i dag da..[:D][:D].

hva ga dere som ga han noe...?

Sambo skal få gavekort på tattoverings sjappa så han kan tattovere navnet til snuppa på armen. Ønsker seg det til jul egentlig. Men skal få det på sykehuset etter jeg har født...[:)]

Han fikk ingenting, men har lyst til å gi han noe neste gang

Back
Topp