Pappa forum

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Her hos oss kunne hvertfall min samboer ønske det fantes en møte plass for pappaer også..

Vi skal jo bli mammaer og drar god nytte av og kunne diskutere med andre mammaer/kommende mammer [:)]
De skal jo tross alt bli pappaer de også. Og kunne også sikkert dratt nytte av hverandre.

Han har meldt seg inn på det verdens beste pappa forumet men som sakt det er joo helt daut..
Samme på pappa forumet på babyverden.
Finnes det et forum for pappaer ett elr annent sted som det er mennesker og treffe på ? hehe..

Flere av deres som kunne tenke seg det samme??

Jeg skulle foreslå det her på BV men foruten det så vet jeg ikke. Sjekket på barnimagen?
Her er det ingen interesse for sånt. Å prate om baby og graviditet er ikke akkurat mannens store interesse her[8D]

Mulig det bare en min hehe..
Hadde ikke helt tenkt tanken på at han savna noe sånt. (han er veldig sosial av seg da)
Kan nemmelig bli litt for mye for'n hvis jeg sitter og babler om absolutt alt!
Ikke veldig interisert i å sitte å se på jordmødrene med meg nei [8D]
Mens andre ting er veldig stas som ultralyd og faktisk det å lese hva som står om de forskjellig ukene i ukesskiftene [:)]

Han gleder seg som en unge [:D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

Jeg skulle foreslå det her på BV men foruten det så vet jeg ikke. Sjekket på barnimagen?
Her er det ingen interesse for sånt. Å prate om baby og graviditet er ikke akkurat mannens store interesse her[8D]

samme her ;) men så er jo han pappa allerede også da :)

På april07 hadde vi flere pappaer [:)] så han kan jo komme hit han også?

ORIGINAL: to_små

ORIGINAL: ~Mirabell~

samme her ;) men så er jo han pappa allerede også da :)

ja, det er jo mannen her også. Men han var ikke interessert i noe forum med første heller. Han er sosial av seg, men ikke via nett, og han følger med på hva som skjer hver uke etc. Men han er mer interessert i bøker med fakta framfor synsing og meninger gjennom forum. Men alt i alt så vet nok han mer om graviditet og barn enn meg for han leser alt av graviditetsbøker og bøker om barn, fra perm til perm[8D]

ORIGINAL: lumina og Erik

På april07 hadde vi flere pappaer [:)] så han kan jo komme hit han også?

Ja,det er vel ingenting som sier at vi bare må være mammaer her![:D]
Ta han med inn hit![;)]

Back
Topp