pappa-bøker

Kjøpte hakkespettboka for førstegangsfedre til mannen. Men han leste den selvsagt ikke. Jeg gjorde da, syns den var morsom. :)

Anbefaler den hakkespettboken, ustyrtelig morsom :D

Signerer de over. Men tror Petter Kihlman sin bok er bra også, har bare ikke lest hele selv, enda[emoji6]

Samboeren min elsker "Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre" jeg har lest i den selv og synes den både er informativ, men også litt morsom anbefales!

Leser gubbene disse bøkene altså? :) Jeg er ca 6 uker på vei og foreløpig er det bare jeg som obsesser på lesing (og kanskje litt vel mye av det gode...).
Noen som vet om en bra en på engelsk? :cat:

Jeg likte denne:
9788278862636

Den har uke for uke beskrivelse gjennom svangerskapet (noen få sider bare). En humoristik skildring av hva som skjer med barnet, og hva pappan kan forvente seg den kommende tiden. Den traff hvertfall blinksudd her de fleste gangene den skildret mammaen på de forskjellige punktene i svangerskapet (humørsvigninger, nesting, sexlyst, smerter, cravings etc). Greit for begge parter å se at det er normalt det som skjer med kroppen og med forholdet. Vi leste (for det meste) et kapittel om uken sammen :)

Leser gubbene disse bøkene altså? :) Jeg er ca 6 uker på vei og foreløpig er det bare jeg som obsesser på lesing (og kanskje litt vel mye av det gode...).

Da jeg var gravid første gangen leste vi hakkespettboken sammen, vi hadde faktisk høytlesning til hverandre i sofaen om kvelden eller i sengen etter vi hadde lagt oss.. Åh, det var tider, altså [emoji25] Men i hvert fall, da lo vi myye! Var i hvert fall humor som passet mannen her i huset [emoji4]

Eks. på pappabøker :)

"Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre" Av Per Asbjørn Risnes Jr/ Kagge forlag

"Pappa kan alt - hemmelig håndbok for verdens beste far (og bestefar)" Av Per Asbjørn Risnes Jr/ Kagge forlag

"Pappa for første gang" av Finn Bjelke/Gyldendal forlag

"Daddy Cool - kunsten å være pappa" Av Kjetil Bergman Olsson/Aschehoug forlag

Min har vært veldig interessert i å finne bøker som passer han i forhold til svangerskap og småbarnsliv, men interessen varierer vell fra person til person. Min liker å lese fra før da.

Typen fikk den boka som andre har nevnt i gave av mora til en kompis. Han leser i den. I utgangspunktet leser han veldig lite bøker, men denne og noen bøker om fisking og fotball, det leser han faktisk.
Blir egentlig litt satt ut når han begynte å fortelle meg om ting han hadde lest i den her og kom med opplesning av enkelte skikkelig morsomme avsnitt :D

Jeg likte denne:
9788278862636

Den har uke for uke beskrivelse gjennom svangerskapet (noen få sider bare). En humoristik skildring av hva som skjer med barnet, og hva pappan kan forvente seg den kommende tiden. Den traff hvertfall blinksudd her de fleste gangene den skildret mammaen på de forskjellige punktene i svangerskapet (humørsvigninger, nesting, sexlyst, smerter, cravings etc). Greit for begge parter å se at det er normalt det som skjer med kroppen og med forholdet. Vi leste (for det meste) et kapittel om uken sammen :)

Signerer denne :) mannen leser denne [emoji106][emoji106]

Jeg likte denne:
9788278862636

Bestilte denne nå:-)

Back
Topp