Papp vs porselen til dåp

Et tips som vi gjorde til bryllupsfesten vår - vi kjøpte billige hvite tallerkener og vinglass på IKEA. Det ble nesten like billig som å kjøpe noe fint i papp/plast, og vi har brukt det på større fester senere også. Noen av tallerkenene skal vi bruke nå i dåpen, setter dem annenhver med det fine middagsserviset vårt.

Dette gjorde vi også! Mener det var 9kr pr tallerken bare. Vi var også ca 30 stk så ble ikke så utrolig dyrt.

Jeg brukte litt brukt papp/plast til dåpen her. Tenker om folk reagerer så kan de versegod å snu i døren å gå hjem igjen. Ikke bry deg om hva andre sier. Er ikke de som står igjen med oppvasken :-)

Jeg brukte litt brukt papp/plast til dåpen her. Tenker om folk reagerer så kan de versegod å snu i døren å gå hjem igjen. Ikke bry deg om hva andre sier. Er ikke de som står igjen med oppvasken :-)
Godt sagt!

Det blir engangs og mannen er strålene fornøyd. Det som solgte meg inn var de utrolig fine bildene fra dåpen til Fru Maela (nå stavet jeg sikkert feil, men det er en blogger). Så lekkert!

Back
Topp