Papirkutter

tullmusa

Forumet er livet
Noen som har papirkutter? Bruker dere den i så fall mye? Tenkte jeg kanskje skulle slå til. De har den på tilbud på scrappegleder.. [:D]
Kan jo like godt kjøpe en sånn kutter i stede for skjærematte, skalpell og stållinjal, eller hur??

enig! jeg brukte skalpell og linjal tidligere men jeg er overlykkelig av å ha kjøpt meg skjærebrett.
MYYYYE enklere og det går myyyyye raskere. Jeg bruker den hele tiden.
Men så lager jeg jo kort da.

Ja, de har den på tilbud på scrappegleder. 179 kroner, den har kosta 259.. Den kutter 12x12 ark, og så har den sånn linjal du flipper ut i tillegg. [:D]

Jeg kjøpte meg i helga etter å ha sikla leeeeeenge. Egentlig var det gubben som syntes synd på meg på hjem og fritidsmessa for jeg var så sliten og hadde masse kynnere så han tok meg med på hennes fritid-standen og spanderte skjærebrett og embrossingstash[:D][:D]

Er genialt å ha da!!

Så snill gubbe du har!![:D] Det er godt han har forståelse. Er ikke så morsomt å gå rundt å plages på slutten av sv.skapet. Da er der deeeilig å få kjøpe seg noe nytt, gjerne hver dag![:D]

Jeg skulle jo få tang i julegave hos sambo, men så sier han nå til meg at jeg skal bare bestille meg den tanga, så kan jeg ønske meg noe annet i julgave. Noe han kan overraske meg med på julaften, for tanga måtte jeg jo ha nå. Hihi![:D]

Ja, da bestiller jeg like godt en hjørnepunch, limpenner, litt designark, og en papirkutter. WEEEHHH!!![:D][:D][:D]

Har en genial mann ja...[:D]

hvilken papirkutter har du funnet da tullmusa? Min er provocraft sin og virker helt kjempe, men kosta bare 120kr....

Merket er Cutterprede... Hmm, provocraft sin var billigere sier du? Skal undersøke andre nettbutikker først tror jeg. Er litt annet stæsj jeg må ha fra andre også. [:D]

Må bare si at jeg har prøvd MANGE ulike papirkuttere, men denne er min absolutte favoritt!!! Og så er det jo med slikt blad som lager brettekant også. Helt uunnværelig for oss som også lager kort!

ORIGINAL: Kiwi78

Må bare si at jeg har prøvd MANGE ulike papirkuttere, men denne er min absolutte favoritt!!! Og så er det jo med slikt blad som lager brettekant også. Helt uunnværelig for oss som også lager kort!

har den det????

*løpeogsjekke*

jaaaa!!!!!! Så genialt!!! Blir jo den bra brettekanten jo!!!

ORIGINAL: FrøkenFlode

ORIGINAL: Kiwi78

har den det????

*løpeogsjekke*

jaaaa!!!!!! Så genialt!!! Blir jo den bra brettekanten jo!!!

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

denne koster 129 kr på www.papirgleder.no
og disse e genial hvis du bare skal brette papiret, de koster59 kr samme sted

er den jeg kjøpte til 119 på hennes fritid og da fulgte sånn brette"kniv" med!!!

Denne har jeg og!! Kjempe god!

Back
Topp