Papirer fra sist svangerskap

Wow Fiori. :D Skal si 30 minutter.

Jeg håper helt ærlig på lite vondt og rask fødsel, men er kjemperedd jeg får slik som du beskriver her, overtid og masse masrier som er vonde :/
Men nå har jeg relativt høy smerteterskel og er vant med menssmerter fra H. JEg tror egentlig det har forberedt meg godt på fødsel. Jeg fikk hvertfall intrykk av det sist. Aldri så galt at det ikke er godt for noe? :)

Det er jo ikke meningen du skal bli skremt! Jeg opplevde det ikke som problematisk. De 30 minuttene var heftige, men hva er vel 30 minutter? Og slitsomme maserier startet mens mannen og jeg var på restaurant :D I løpet av igangsetting har man nemlig endel tid å slå ihjel.. Deretter tok det noen timer før det begynte å bli åpning, og så kom hun altså nærmest som en rakett :)

Denne gangen håper jeg at jeg slipper igangsetting. Men jeg har gått over med begge jentene, så jeg tror rett og slett at kroppen min har litt lengre svangerskap enn gjennomsnittet. Jeg har hver gang innstilt meg på å gå over, så det har faktisk vært greit. nok

Jeg tror det beste vi kan gjøre er å senke skuldrene for fødselen, og ta det som det kommer. Vi har jo leger og sykepleiere tilgjengelig om nødvendig. Og fødselen varer tross alt bare noen timer. Totalt sett har de fleste myyyyye mer ubehag gjennom svangerskapet enn gjennom selve fødselen :rolleyes:

Det er jo ikke meningen du skal bli skremt! Jeg opplevde det ikke som problematisk. De 30 minuttene var heftige, men hva er vel 30 minutter? Og slitsomme maserier startet mens mannen og jeg var på restaurant :D I løpet av igangsetting har man nemlig endel tid å slå ihjel.. Deretter tok det noen timer før det begynte å bli åpning, og så kom hun altså nærmest som en rakett :)

Denne gangen håper jeg at jeg slipper igangsetting. Men jeg har gått over med begge jentene, så jeg tror rett og slett at kroppen min har litt lengre svangerskap enn gjennomsnittet. Jeg har hver gang innstilt meg på å gå over, så det har faktisk vært greit. nok

Jeg tror det beste vi kan gjøre er å senke skuldrene for fødselen, og ta det som det kommer. Vi har jo leger og sykepleiere tilgjengelig om nødvendig. Og fødselen varer tross alt bare noen timer. Totalt sett har de fleste myyyyye mer ubehag gjennom svangerskapet enn gjennom selve fødselen :rolleyes:
Sant. Jeg var usedvanlig heldig sist med både svangerskap og fødsel. Alt i alt kom jeg unna med 5 1/2 time hvorav rett under 3 var aktiv fødsel. Og jeg kan jo håpe denne går raskere. :)

Å gud! Må vi føde også?:confused: Det har jeg nesten klart å fortrenge gitt....xsmile8
Men, men.... Har allerede ligget i fødsel i 52 timer tilsammen med de tre jeg har, så jeg klarer vel noen timer til...;)

Innom å sniker litt :) sist fødsel blei jeg satt i gang og når de sjekka meg etter bare 1 time og 20 min med svake rier hadde eg 4 cm åpning. De sprang med meg i sengen over til føden og 8 min etter var gutten ute. Er det da muligheter for at de har tatt en sånn registrering på skjema da? E det noe jordmor lager eller e det registreringen en har på magen? For de fikk jo aldri tid til å ta belte på meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Å gud! Må vi føde også?:confused: Det har jeg nesten klart å fortrenge gitt....xsmile8
Men, men.... Har allerede ligget i fødsel i 52 timer tilsammen med de tre jeg har, så jeg klarer vel noen timer til...;)
hehe, jeg satt å leste svangerskapsdagboken fra sist i stad og innså at jeg har slett ikke lyst å føde. *ler*

Sist så gikk det i stadier for meg. Positiv test: oj jeg er gravid. så ble det Herregud jeg er faktisk gravid, serious business, ÆÆÆÆH vent jeg skal bli mamma. Oh sweet lord det blir faktisk et barn av det her!!!
Revelation on the go? hahaha

Back
Topp