Papir til promarkers?? Help

Vaffelrøra

Elsker forumet
Bor i ei lita fjottbygd, med fjottbutikker som har et fjottutvalg.... Så nå lurer jeg på om jeg kan gå inn på den lokale fjottbokhandelen å kjøpe papir som jeg fargelegger med promarkers på? Har akvarellpapir men hører at tusjene fliser seg opp på det???

Eeeeeelleer... skal til Hammerfest på sykehuset og skal da ta en handlerunde i morgen og der er kanskje litt bedre utvalg
enn det er her, er det noen spesielle butikker jeg skal lete etter (utvalget av butikker er ikke så stort der heller)

Takk

Jeg bruker Memories ark fra Nille[;)]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Jeg bruker Memories ark fra Nille[;)]

Nille har de i Hammerfest, jippiiiiii... tusen takk [:D]

Bruker fra staples - color copy 200 gr, det er litt glattere papir enn nille-papiret [:)]

Kvaliteten på det memories papiret er opp og ned, har hatt trykk som har blødd mye også[8D]

Kan jo bestille letraset sitt eget papir og, men må nok opp i over 200 gram da. Lurer på om de kanskje har på staples.. litt usikker med hensyn til hvor mange gram de arka de har der er da.

Takk for svar jenter. Har ikke Staples her, så jeg endte opp med memories fra Nille og skisseblokka fra Europris.. Fra før har jeg jo akvarellpapir 300 g men det fliser jo tusjene opp har jeg hørt...[&o]

Skal prøve arkene så snart jeg får promarkersene i posten, kjøpte de i går så det tar sikkert noen dager før de er i posten [:)]

Jeg synes ikke noe annet enn letraset sitt eget papi er bra. Memories fra nille er jo helt forferdelig, fargene blør som pokker på det[&:]

ORIGINAL: Diddij

Jeg synes ikke noe annet enn letraset sitt eget papi er bra. Memories fra nille er jo helt forferdelig, fargene blør som pokker på det[&:]

Får traske ned til den lokale kontorservice å spørre om de kan kjøpe inn...

ORIGINAL: Vaffelrøra

Det er sikkert ikke så dumt! [:D]
Det du må huske på, er at du skal ha ark som er bleedproof. Da kan du bruke hvilket som helst merke.
Letraset sin egen heter Bleedproof markerpad, men de er bare 70 grams, og tynne.
De som er 270 gram heter Heavyweight Cartridge-paper, men er gode å farge på. De er ikke helt bleedproof, de blør igjennom om du metter arket godt, men jeg har ikke til nå hatt problemer med at det går utenfor kantene av trykket.

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Vaffelrøra

Det er sikkert ikke så dumt! [:D]
Det du må huske på, er at du skal ha ark som er bleedproof. Da kan du bruke hvilket som helst merke.
Letraset sin egen heter Bleedproof markerpad, men de er bare 70 grams, og tynne.
De som er 270 gram heter Heavyweight Cartridge-paper, men er gode å farge på. De er ikke helt bleedproof, de blør igjennom om du metter arket godt, men jeg har ikke til nå hatt problemer med at det går utenfor kantene av trykket.

Tuuusen takk, det skal jeg huske på.. [;)]

Back
Topp