Papaya

Hehe, august høres bra ut! [:)]

Men papaya, vi trenger jo ikke være på hytta deres da, blir jo mye stress å få alle ut dit.

Det hadde vært kjekt med en tr.heims tur ja...Har kun vært der en gang jeg og det var sommeren 05 eller rettere sagt 16 mai da Viking slo rosenborg...

Ja jeg var på bortekamp. Men det ble langhelg i Tr.heim da[:)][:)] Utrolig fin by

Jeg er med om noen andre planlegger det meste! Enig i at hytteopplegg blir ambisiøst [:)]

August er fint, har jo ikke nooe annet på tapetet da, bare ordentlig oppstart på full jobb, barnehagestart for lillemor og så var det en annen bitteliten ting...hva var det igjen? Jo, jeg fyller 30 den 12. [;)][8D][:D]

Kan godt være med å planlegge jeg, men jeg tar ikke alt helt alene... [:)]

Vi kan jo ta avstemning på når det passer best for folk, om man ønsker at det bare skal være oss mammaer eller om ungene skal være med osv...

Dette hørres kjekt ut[:)]

ORIGINAL: buffi

Dette hørres kjekt ut[:)]

Ja, dette kan bli bra! [:)] får tenke ut litt diverse til i morgen tror jeg, og starte noen avstemninger og tråder da [:)]

Jeg tar med Silly fra Østlandsområdet og kjører opp mor Bartebyen jeg[:)][:)] Null problemos!!

Jeg får neppe stemt på noe som helst før tidligst mandag, men stemmer helst for middag og fest for oss! Og helst ikke før i slutten av august, evt senere. [:)]
Treff med en haug treåringer som ikke kjenner hverandre? Vet ikke helt, hvor, hvordan, osv osv. Ooog, min elskling kommer bare til å henge i foten min hele tiden da, sjenert som hun er [X(][:)]

Du fyller vel opp bilen da, Looney!? [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Jeg får neppe stemt på noe som helst før tidligst mandag, men stemmer helst for middag og fest for oss! Og helst ikke før i slutten av august, evt senere. [:)]
Treff med en haug treåringer som ikke kjenner hverandre? Vet ikke helt, hvor, hvordan, osv osv. Ooog, min elskling kommer bare til å henge i foten min hele tiden da, sjenert som hun er [X(][:)]

Du fyller vel opp bilen da, Looney!? [:D]

Seff....leier buss om nødvendig[:D][:D]

Gjør ikke noe om du ikke får stemt før over helgen papaya, er ikke sånn at vi må ha et svar på dette med det første uansett! [:)]

Back
Topp