Papaya

LeneChr

Forumet er livet
Hellu på du[:D]

Alt bra?[:)] Jeg begynner seriøst å bli veldig uoppdatert her inne[&o]

Hei på deg!
Jada, alt bra! Vi er hjemme alle tre nå, for jeg har jo ingen jobb enda ([:@])
Ellers er alt som før, eller nei, kroppen min har blitt friskmeldt! Nå kan vi kose uten glidehjelp OG to dager etter hverandre, og uten hverken alkohol eller tårer.
Hurraa for det, endelig begynner denne delen av meg å komme tilbake til normalen igjen - har ikke hatt særlig lyst siden juni i FJOR! [8|][8|][&o] Men nå... olala [;)][8D][:D][:D][:D][:D]

Dere da? Drar til syden nå straks? Ferdigpakka eller? Det blir sikkert kjempedeilig for dere!

Så bra at alt er bra og at kroppen begynner å fungere[:)]

(Jeg vet ikke hva sex er lenger[8|])

Æsj, jobb ja! Søker du mye? Jeg må begynne å søke også, men har blitt arbeidssky[:-]

Jo, vi reiser til sydenland natt til lørdag og jeg har ikke begynt å pakke[&o] Men la ut noen klær til Thea på senga istad ihvertfall[:D]

Ja, jeg søker litt. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg vil jobbe med, så da blir det litt snevert [;)] Men det blir da noen søknader, og forhåpentligvis napp snart! [:D] (Jeg skjønner jo hva du mener med arbeidssky, og så er det jo mye mere stas å være mamma [8D] Men jeg skal ikke ha denne situasjonen når jeg er ferdig med permisjonen neste gang, så da er det fullt fokus framover nå! [:D] Med litt flaks kommer jeg på at jeg drømmer om å bli sjef i Telenor også snart[;)][:D])

Æsj, jeg trodde det hadde løsna litt for dere i ompalompaland? Hjelper det ikke at Thea sover og sånt heller? Skit altså!

Pakking er for pyser, du har jo både mann og barn, spiller da ingen rolle hva du tar på deg i syden da [8D][:D]

He he, ja merket det når jeg pakket nå. Bare kast opp i en drøss med ting[&:][:D]
Tja, sexlysten kommer sikkert etterhvert. Kanskje etter en uke fra hverandre nå. Han skal jo være igjen hjemme her.

Men lykke til videre med jobbjakt[:D]

(Sliten i hodet ja[:)])

Ja, du skal se det blir skikkelig reunion når dere kommer heim te far! [;)][8D][:D]

Kjempegod tur ihvertfall!!! [:D]

Smugtitter her jeg! Hihih[:D][:D]

Så heldig du er LeneChr, jeg vil også til syden (igjen) hehe..

Så bra med sexlysten da papaya[;)][;)] Man trenger litt ompalompa ja! Og LeneChr, får håpe det blir bra reunion[8D]

Min sexlyst har PLUTSELIG blitt borte den[8|] Kan noen finne den for meg?[8D]

ORIGINAL: SillyDilly

Smugtitter her jeg! Hihih[:D][:D]

Så heldig du er LeneChr, jeg vil også til syden (igjen) hehe..

Så bra med sexlysten da papaya[;)][;)] Man trenger litt ompalompa ja! Og LeneChr, får håpe det blir bra reunion[8D]

Min sexlyst har PLUTSELIG blitt borte den[8|] Kan noen finne den for meg?[8D]

Haha, jeg snappa den fra deg i forrige uke, for da kom den som kasta på meg! [8D][:D][:D] Jeg er redd du ikke kan få den tilbake heller dessverre...[;)][:D]

Back
Topp