Pannetermometer

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Noen som kan anbefale noen? Rektalt fungerer ikke lenger, full protest. Leste om et pannetermometer som ble best i test for noen år siden, men finner kun en nyere modell av den. Microlife 150 eller noe sånt? Erfaringer?

Noen som kan anbefale noen? Rektalt fungerer ikke lenger, full protest. Leste om et pannetermometer som ble best i test for noen år siden, men finner kun en nyere modell av den. Microlife 150 eller noe sånt? Erfaringer?

Vi har det fra microlife og jeg er ikke fornøyd!! Sjeldent det stemmer.... Vi vurderer å kjøpe et til øre istede...

Vi bruker den som kan brukes rektalt til å måle under armen. Mye bedre enn øre-og pannetermometerene jeg har vært borti.

Hvis man måler under armen skal man legge på 0.5 grader.
Pannetermometer anbefales ikke da de måler unøyaktig.
Hvis du heller velger øretermometer så er de nok mye bedre enn pannetermometer.
Det beste er selvfølgelig termometer til rektal måling.

Vi bruker øretermometer til lillemor da hun hyler og kniper sammen alt bare hun ser ett vanlig termometer. Men har sjekket temp forskjellene og vi må legge til ca 0,4 grader på øret.

Vi har bestilt en fra ebay veldig billig men ikke komt enda.

Hvis man måler under armen skal man legge på 0.5 grader.
Pannetermometer anbefales ikke da de måler unøyaktig.
Hvis du heller velger øretermometer så er de nok mye bedre enn pannetermometer.
Det beste er selvfølgelig termometer til rektal måling.
Ble fortalt på apoteket at øretermometer var mindre nøyaktig fordi det var størrelse sannsynlighet for at man målte feil når man brukte det.

Jeg har den der testvinneren, og vi er superfornøyd! Har hatt den i seks år, og nå har det blitt en liten feil på den, så må stille litt på den. Men den er genial, anbefales virkelig :)

Vi har og er kjempefornøyd, skjønner godt det blir protest, tenk om noen skulle tatt tempen på deg bak der...

Vi har en, men tror ikke det er den du spurte om da. Viser ganske nøyaktig syns jeg. Tok på minsten i stad og den i panna sa 39,5, siden han er baby så tok jeg rektalt å. Viste akkurat det samme.

Vi har også microlife, syns den er litt ustabil :p

Bare litt? :P Når vi måler i rumpen på han, måler han i pannen på bamsen... Stoler ikke på den i det hele tatt :/

Back
Topp