Ringte å spurte foreldrene, og det var ok. Så da gjorde vi det, de jobbet langt unna, så ville vite tempen, for vi måtte legge ned barnet og sånt mens vi ventet på dem.
Ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte å spurte foreldrene, og det var ok. Så da gjorde vi det, de jobbet langt unna, så ville vite tempen, for vi måtte legge ned barnet og sånt mens vi ventet på dem.
Jeg er sykepleierstudent og hadde praksis på en barneavd på sykehus. Der hadde de ingen sans for den type termometer av den grunn at de er unøyaktige, så de brukte bare de gode gammeldagse i rumpa...=)Vet jo at det heter PANNEtermometer for en grunn.
Men vesla sover i et kjølig rom (17 grader) og tempen på panna hennes er 36.3, mens på magen (under dyna) er den 39.6.
Hvor måler man pålitelig når barnet sover i et kjølig rom? Eller funker ikke termometeret da?
HihihihiTusen takk! Føler meg litt dum som klaget på den nå. Den har tre innstillinger; surface temp, body temp og room temp, og den stod på surface. Nå viste den 36.5 på meg, så det burde stemme.
Min erfaring er at du gjerne må legge på 1 grad for at det skal bli rett