Pannetermometer - hvilket merke?

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Gutten min har fått feber for første gang på veldig veldig lenge, og jeg føler det nesten var som et overgrep å tvinge han til å få målt i stumpen i dagtidlig.. Vi må derfor ha et annet, det er jo også mye enklere, men hva/hvilket merke/type anbefales? Panne eller øre? :)

Gutten min har fått feber for første gang på veldig veldig lenge, og jeg føler det nesten var som et overgrep å tvinge han til å få målt i stumpen i dagtidlig.. Vi må derfor ha et annet, det er jo også mye enklere, men hva/hvilket merke/type anbefales? Panne eller øre? :)

Hvis du kjøper et, ville jeg bare de første gangene kontrolltempet i rompa. Har hørt om flere som viste at barnet hadde feber, panne og øre, mens rektalmåling viste normal temp :) så bare sjekk før du stoler blindt på det :)

Takker for tips damer :) Skal absolutt dobbelsjekke i stumpen første gangene, men skal bli godt å slippe å gjøre det når han blånekter stakkars! :(

Takker for tips damer :) Skal absolutt dobbelsjekke i stumpen første gangene, men skal bli godt å slippe å gjøre det når han blånekter stakkars! :(
Kanske du redan vett men me bruker ta litt vaselin eller barrierekrem på termometer ner vi ska måle i rumpen da går den lettare in og de kænner det mindre. Sånn gjør vi med paraceta og

Vi har fra Microlife og er fornøyd med den :)

Back
Topp