Pannekaker

Tynne med sukker eller blåbærsyltetøy. Ertesuppe med pølsebiter i ved siden av.

Ja, det er mye som er godt. Det er sikkert like sært som å ha tyttebær på ost, som jeg innimellom har. Mange gode og uoppdagete kombinasjoner! Selv om jeg aldri kommer til å prøve bacon på is :p ;)
I sommer solgte de baconstrøssel til soft-isen på gyda O.o :p

Er vant med tynne hjemmefra med sukker og bacon på. Når gubben lager røren blir de ofte litt tykkere. Han er også vant med smør på

Tynne med sukker eller tykke med bacon. Vokste opp med tynne med sukker som dessert og tykke med bacon (fleskepannekaker) som middag.

Til middag skal de være litt tykke med bacon og blåbærsyltetøy, men til kaffen skal de være tynne , gjerne med jordbærsyltetøy og en kremklatt :)

Litt tynne, med bacon og blåbærsyltetøy! :)

Tynne sikkert :P vet ikke hvor tykk en pannekake må være for at den regnes som tykk :p
Oppå vil jeg gjerne ha blåbærsyltetøy, sukker og bacon/flesk og en liten dose flesk/bacon fett. Ellers er det veldig godt med tomatsuppe sammen med pannekaka, men lager ikke det selv hjemme, men bruker å få det hos farmor.

Tykke til frokost, og tynne til dessert. Favoritten er tynne med iskrem og nyplukka blåbær.

Skikkelig tynne, stekt i masse smør, med sukker på :)

Tynne med bacon eller jordbærsyltetøy, eller tykke amerikanske pancakes ned lønnesirup.

Aller helst:
Mest bacon og syltetøy, og litt pannekake ved siden av ;)

Men tynne pannekaker med bacon og bringebærsyltetøy :)

Tynne med blåbær og bacon :)

Back
Topp