Pannekaker

x1xPastella

Forumet er livet
I dag... mmmmm gleder meg... Må gå å lage røra nå...

Minstemann masa om å ha pannekaker til middag på lørdag og søndag, passer ikke helt til de dagene syns vi så vi skal ha det i dag i stede... Bare han som kommer i dag, broren ville være hjemme... Så jeg skal lage det til han... Håper han blir glad...

Å det hørtes godt ut !!!! Kommer til middag jeg ![:D]

Bare å komme [:D] Kan lage maaaaaaaaaaaaaaaaaange jeg... Bortsett fra at det er forferdeli kjedeli å stå å steke dem...[:'(]

Men hva gjør man ikke for de barna... Og mine er MYE bedre en mammaen demmes sine... *flire ondt*

Skummelt Pastella, røra mi står i kjøleskapet laget den for en halv time siden. Men det er jo sabla godt med pancakes da [:D]

Ja ,det er jo fra barnemunn og fulle folk man får høre sannheten ,så de pannekakene dine er nok verdens beste !

MMMM ja det er sabla godt!!!

Pannekaker er skikkelig digg!!!!

At ikke jeg klarer å lære at jeg ikke skal spise så mye.... Men det er jo så godt, er så mett... PUH

Lagde pannekaker til middag i dag jeg å!Sønnnen min "bestillte" det i dag!Nam Nam!Det er digg ja,men så mett man blir av det![:D]

Vi hadde pannekaker for et par dager sia.. Lillemann elska de[:D]
(Pappa'n er ikke så begeistra for å få det til middag, så da måtte vi ta det før han kom hjem[;)])

Back
Topp