Panisk baby!

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
I kveld er han jo helt panisk! Om jeg forsøker å legge han fra meg hyler han som besatt. Han har jo alltid vært så grei både å legge og sove på nettene, men i kveld er han helt umulig. Jeg tolker han ikke som at han har vondt heller. Helt uinteressert i puppen er han også. Jeg ser at det er et utviklingstrinn nå (ca uke 17), har dere fått så kraftige reaksjoner på det? Han har både i går og i dag vært vanskelig med soving på dagen også, har våknet når jeg har forsøkt å legge han ned.

4 mnd i dag og opplever mye av det samme. Panisk når jeg prøver å legge henne, merker med en gang jeg prøver å bevege meg bort fra henne når hun sover, og sover dårlig på dagen. Våkner også mye tidligere på morgenen enn hun pleier, og kan gråte veldig når hun våkner fra små dupper. Hun har frem til nå vært ganske «enkel» på sovingen, så det er en tydelig endring på soving her hos oss.

Opplevde store endringer i rett over en uke rundt uke 17. Han sov plutselig veldig dårlig på dagen, Max 20 min om gangen. På natten våknet han 3-5 ganger, i motsetning til den ene oppvåkningen han vanligvis har. Ganske tydelig endring her også. For oss gikk det heldigvis tilbake til normalen etter dette, for en liten periode, før han nå har dårlig søvn igjen pga tenner

Vi konkluderte med at han muligens har hatt øreverk denne kvelden stakkar! Føler meg så dårlig som ikke tenkte at han kunne ha vondt og ga han smertestillende…

Back
Topp