Panikk

Novemberhåpet

Flørter med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Våkna i dag, og plutselig er ikke brystene ømme i det hele tatt lengre! Har heller ikke vært på toalettet i natt, noe jeg har vært hver natt de siste 4-5 ukene. Er 9+6 i dag, og får greit panikk av dette for å si det sånn.... noen som har opplevd det samme, men fått bekreftet at alt er i orden. Har to ma fra før hvor forsvinnende symptomer var måten vi fant det ut på...

Hos meg svinger det med brystene og toalett besøk om natten. Og alt i orden her. Er veldig normalt det svinger. Ville ikke bekymret meg for det[emoji4]

Våkna i dag, og plutselig er ikke brystene ømme i det hele tatt lengre! Har heller ikke vært på toalettet i natt, noe jeg har vært hver natt de siste 4-5 ukene. Er 9+6 i dag, og får greit panikk av dette for å si det sånn.... noen som har opplevd det samme, men fått bekreftet at alt er i orden. Har to ma fra før hvor forsvinnende symptomer var måten vi fant det ut på...
Leste akkurat at rundt uke 10 tar morkaken over, og det vil være "nedgang" i hormoner. Husker at ved forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer i uke 10-12. Og symptomene vil jo svinge hele svangerskapet :) Så hadde nok ikke bekymret meg :)

Leste akkurat at rundt uke 10 tar morkaken over, og det vil være "nedgang" i hormoner. Husker at ved forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer i uke 10-12. Og symptomene vil jo svinge hele svangerskapet :) Så hadde nok ikke bekymret meg :)

Åh, det var utrolig godt å høre [emoji173] er jaggu ikke lett å kontrollere følelsene for tiden [emoji28]

Hos mæ redusert symptoman sæ my i uke 9+
Uke 11+3 no å ikke my vondt i brystan mere.

Takk for svar alle sammen :) Satser på at alt er bra med lillegull, vil så veldig gjerne se en frisk liten krabat neste mandag <3

• Liker
Reactions: B89
Mista ømheita i puppane ganske tidlig (veke 7-8), men hadde fortsatt kvalme og oppkast då [emoji4] men symptomer kjem og går!

Har opplevd det samme mange ganger nå så forstår panikken! Men så kom kvelden og alt var tilbake + litt til. Føler selv at etter uke 9/10 har det gått litt opp og ned, men alt er i orden. For noen dager siden var feks ikke brystene ømme lenger i det hele tatt, men i løpet av døgnet har jeg lurt på å kjøpe meg litt større bh'er.. Satser på alt er i orden og at du bare har kommet så langt at du slipper mange av symptomene/plagene :)

Jeg har ikke så ømme bryster lengre, men det som beroer meg er at kvalmen absolutt er til stede :)
Symptomer kan svinge, noen har mye, andre lite, begge deler helt normalt :)

Jeg hadde meget ømme bryst i begynnelsen, dette forsvant i uke 7. Og jeg har fortsatt en sprellende reke inni meg (10+3) [emoji173]️

Håper alt er bra med mageboeren. Sender deg en god klem. :)

Back
Topp