Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det ikke øker på til stor blødning med koagler og smerter, så er det stor sannsynlighet for at det går bra.I dag var det rosa på papiret da jeg tørka meg.. Jeg var så sykt trøtt og kvalm men disse symptomene er vekke nå.. Hva skjer??!Det skulle jo gå bra denne gangen..
Hvordan går det med deg?![]()
Uff,krysser fingrene for at det er helt uskyldigIkke så bra :/ blør enda.. Men det gjør ikke vondt!

Hvordan går det med deg?I dag var det rosa på papiret da jeg tørka meg.. Jeg var så sykt trøtt og kvalm men disse symptomene er vekke nå.. Hva skjer??!Det skulle jo gå bra denne gangen..
Det skjønner jeg godt. Godt å høre at du har opplevd det før og at alt gikk bra den gangen!Har spotta siden fredag. Alt fra lysrosa til ganske mørk brunt. Men ikke mye av gangen, ingen smerter og fortsatt kvalm, trøtt og ømme pupper. 4+6 i dag. Spotta og blødde flere ganger forrige svangerskap, så prøver å roe meg med at alt var bra da, likevel![]()
Blir nok en privat tidlig ul om et par uker for å sjekke at alt er ok. Får klarer ikke helt å slå meg til ro.. :-/
Håper det går bra med alle over..! Her går det ikke så bra.. Men lever i håpet frem til det motsatte er bevist![]()
Håper spiren holder <3Håper det går bra med alle over..! Her går det ikke så bra.. Men lever i håpet frem til det motsatte er bevist![]()
Sender deg en varm klem! Håper du får ul og god oppfølging!Håper det går bra med alle over..! Her går det ikke så bra.. Men lever i håpet frem til det motsatte er bevist![]()
Håper det går bra med alle over..! Her går det ikke så bra.. Men lever i håpet frem til det motsatte er bevist![]()