Panikk..

Enamil

Blir kjent med forumet
I dag var det rosa på papiret da jeg tørka meg.. Jeg var så sykt trøtt og kvalm men disse symptomene er vekke nå.. Hva skjer??! :o Det skulle jo gå bra denne gangen..

I dag var det rosa på papiret da jeg tørka meg.. Jeg var så sykt trøtt og kvalm men disse symptomene er vekke nå.. Hva skjer??! :eek: Det skulle jo gå bra denne gangen..
Så lenge det ikke øker på til stor blødning med koagler og smerter, så er det stor sannsynlighet for at det går bra.
Krysser fingrene for deg <3

Sist graviditet hadde jeg en gang der det var bittelitt rødt på papiret.. Var bare den ene gangen og alt gikk fint.. Slimhinnene er ganske skjøre, så kan være heeelt uskyldig..

Hvordan går det med deg?:)

Vi deler bekymringen...:(Jeg har blødd i snart 2 uker nå.. Litt rosa, men mest brunt. Ikke smerter og ingen klumper.
Lever i håpet litt til.. Ny ul den 3.mai:smiley-angelic001

Har spotta siden fredag. Alt fra lysrosa til ganske mørk brunt. Men ikke mye av gangen, ingen smerter og fortsatt kvalm, trøtt og ømme pupper. 4+6 i dag. Spotta og blødde flere ganger forrige svangerskap, så prøver å roe meg med at alt var bra da, likevel:)

Blir nok en privat tidlig ul om et par uker for å sjekke at alt er ok. Får klarer ikke helt å slå meg til ro.. :-/

Har spotta siden fredag. Alt fra lysrosa til ganske mørk brunt. Men ikke mye av gangen, ingen smerter og fortsatt kvalm, trøtt og ømme pupper. 4+6 i dag. Spotta og blødde flere ganger forrige svangerskap, så prøver å roe meg med at alt var bra da, likevel:)

Blir nok en privat tidlig ul om et par uker for å sjekke at alt er ok. Får klarer ikke helt å slå meg til ro.. :-/
Det skjønner jeg godt. Godt å høre at du har opplevd det før og at alt gikk bra den gangen! :) skjønner at du ikke helt klarer å slå deg til ro. Er alltid godt å ta en ul for å se hvordan ståa er :)

Håper det går bra med alle over..! Her går det ikke så bra.. Men lever i håpet frem til det motsatte er bevist ❤️

Med vesla blødde jeg mye i starten, husk at livmoren utvider seg og mye som jobbes, jeg ble selv veldig nervøs, det kom frisk blod, men sitter her med verdens nydeligste jente, så det gikk bra :)

Back
Topp