Panikk

Karoline_

Flørter med forumet
då har eg vore på overtidskontroll,blei tøyd litt t å e 3 cm..ska inn på mandag viss ikkje da skjer nåke før,men legen hadde store tru på at eg sku få før dess..
Har dei siste dagane fått mær å mær angst for å føda,å når eg i dag får veta at han e 4250 gr så fekk eg endå mær panikk
Første mann va 3846 gr,å han blei tatt med tang,koss ska ditta då gå....grøss
Har litt murringar no,krysse alt eg har for at da ska ta seg opp sånn at eg kan bli ferdige:)

Det går helt sikker mye bedre enn fryktet! Håper fødselen starter av seg selv nå før mandag. Syns du er veldig heldig jeg, savner magien med nyfødt baby på brystet selv om det bare er en uke siden akkurat nå at jeg lå der på fødestuen <3 Fødte 9 dager på overtid, dagen før igangsettelse :) Lykke til :)

Sniker fra april.. husk at disse estimeringene ikke alltid stemmer da.. jordmor sa til meg at det kan avvike med opp til 1 kg på de mest ekstreme tilfellene..

Håper det tar seg opp :)
Jm sa til meg at kg ikke hadde så mye å si, følelsen av trykkingen og slikt er relativt lik, er mer hodeomkrets og slikt som påvirker. Håper uansett det blir en fin opplevelse :)

Takk:) ja håpe virkeligt da:)
Har jaffall vondt no,kjeme med gjevne mellomrom..kjenne eg ikkje e innpå ditta med rier,blei sett i gong med første mann så då gjekk alt av seg sjøl...så litt stressa kjenne eg at eg e hehe,men gla eg jaffall har vondt,då skjer da ting:)

Lykke til :)

Masse lykkete i helgå :-)

Masse lykke til!
Jeg har også småpanikk for fødsel og gruer meg mye!!!
Men med førstemann sa de at hun var 4000 og de bomma med +700gr så de kan ta feil og oftest tror de at de blir større enn hva de blir.

då har eg vore på overtidskontroll,blei tøyd litt t å e 3 cm..ska inn på mandag viss ikkje da skjer nåke før,men legen hadde store tru på at eg sku få før dess..
Har dei siste dagane fått mær å mær angst for å føda,å når eg i dag får veta at han e 4250 gr så fekk eg endå mær panikk
Første mann va 3846 gr,å han blei tatt med tang,koss ska ditta då gå....grøss
Har litt murringar no,krysse alt eg har for at da ska ta seg opp sånn at eg kan bli ferdige:)

D går nok helt fint.
Fødsel nr to er som oftest enklere enn nr 1, så d blir nok enklere for deg denne gang uansett hvor stor ungen er. Ei venninne fikk først 4200 så 4600 og hun synes siste var enklest, selv om han også var større i hodet.
Min første var over 5, så han tok tid, neste var bare 4400 så d gikk veldig fort og nå siste var 4600 og d var over etter to timer fra første ordentlige rie.
Alle var over 38 cm rundt hodet.

Prøv å slapp av og "snakk" med babyen din og bli enige om at dette skal dere få til sammen - teamwork. D gjorde j:)
Også konsentrerte meg om å puste igjennom riene.
J tror og håper du kommer til å oppleve denne fødselen som bedre og mer harmonisk.

Lykke til!

Spent, kos har det gått skjer det noe?

Hadde rier i går kveld og natt,så stopte alt opp.i dag har me vore på leos lekeland,så her skjer da liteRekne med eg blir sett i gong dinna gongen og..hadde ikkje trudd at da blei overtid på begge guttane,å hadde trudd at eg sku begynna av ,eg sjøl dinna gongen,men han har da for godt i magen:)

Back
Topp