Panikk...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ja, jeg kjenner faktisk at panikken begynner å ta tak! Lå å tenkte på dette her i morges, at om 4 uker, så er deg bare 12 uker igjen. Jammen går det fort! Jeg som hadde tenkt å sitte i sofaen å nyte svangerskapet, så har jeg isteden gjort alt annet og ikke fått kjent ordentlig på det enda. Er kanskje sånn det er med en veldig aktiv 2åring i hus, og gårdsdrift, men siden dette mest sannsynlig er min siste så hadde jeg håpa å få litt tid til å nyte det. Travelt fremover også så det blir nok bare stress :-P fler som føler det går altfor fort? Kjenner jeg er kjempespent på hvordan det blir å ha to barn i hus..

Sent from my iPhone using BV Forum

Det går ALTFOR fort! Har også en aktiv to åring i hus, men jeg har også endel svangerskapsplager så jeg har ikke annet valg enn å sitte i sofaen å nyte. Selvom jeg ikke sjønner helt hvorfor dagene er så korte og tiden flyr! :)

Samme her, har bekkenløsning så jeg er 70% sykmeldt.. Men det blir allikevel liten tid til å sitte inne, med 90 sau som skal hjem og 4 hunder som trenger sitt.. Skal jo egentlig ta det med ro, men blir bedre av å gå så da må jeg holde på ute :-)

Samme her, har bekkenløsning så jeg er 70% sykmeldt.. Men det blir allikevel liten tid til å sitte inne, med 90 sau som skal hjem og 4 hunder som trenger sitt.. Skal jo egentlig ta det med ro, men blir bedre av å gå så da må jeg holde på ute :)

Huff, pass på det selv så ikke du sliter deg helt ut til fødsel da! Du har endel å styre med du da, med så mange sau, hunder OG en to åring :P Sjønner ikke åssen du greier! Jeg er utslitt etter en helg med to åringen hjemme hele dagene, og jeg har ingen sauer eller hunder i tillegg :D

Jeg jobber 86 % for tiden i tillegg til å styre med alt mulig rart så synes også tiden bare flyr avgårde.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Huff, pass på det selv så ikke du sliter deg helt ut til fødsel da! Du har endel å styre med du da, med så mange sau, hunder OG en to åring :p Sjønner ikke åssen du greier! Jeg er utslitt etter en helg med to åringen hjemme hele dagene, og jeg har ingen sauer eller hunder i tillegg :D

Hehe, jeg er jo ikke alene om det da, heldigvis :) Har jo en mann som styrer mest med dyra, jeg er bare med når han trenger hjelp. Og når jeg er hjemme på dagtid er det jeg som har ansvaret og ser til at de er friske og har det de trenger :) Synes det er koselig med dyr så jeg ser ikke på det som jobb :) Så får man seg jo en tur ut, å det kan være vanskelig nok :P hehe..
Jentungen er i bhg på dagtid, så jeg har liksom litt frihet :)

Hehe, jeg er jo ikke alene om det da, heldigvis :) Har jo en mann som styrer mest med dyra, jeg er bare med når han trenger hjelp. Og når jeg er hjemme på dagtid er det jeg som har ansvaret og ser til at de er friske og har det de trenger :) Synes det er koselig med dyr så jeg ser ikke på det som jobb :) Så får man seg jo en tur ut, å det kan være vanskelig nok :p hehe..
Jentungen er i bhg på dagtid, så jeg har liksom litt frihet :)
Haha sant det! Det er jo også greit å ha noe å gjør når en går hjemme på dagene da :) Så blir det ikke så kjedelig :) Flink er du iallefall!

Jeg er arbeidsledig og har ikke barn, men en katt og en hund, og en mann som jobber.
Jeg gjør ikke stort annet om dagen enn å styre med de og generell rydding og vasking, og litt tid til venner, men selv om jeg er førstegangsfødende og ble advart om at "du kommer til å ønske det var over før det begynte", så føles det ut som om når jeg ikke fikk morgenkvalme, forstoppelser, sure oppstøt og halsbrann, etc, så går jeg glipp av halve svangerskapet...
Det høres merkelig ut, sikkert, men jeg får jo på en måte ikke slite før jeg får belønnelsen.
Pga at alt "går så lett", så er det ofte jeg tviler på at jeg i det hele tatt er gravid, hadde det ikke vært for UL :p
Dagene går for fort her...
Allerede over halvveis og føles ut som uke 6.
Er glad jeg i det minste har en liten turner i magen som minner meg på at han faktisk er der :)

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Jeg er arbeidsledig og har ikke barn, men en katt og en hund, og en mann som jobber.
Jeg gjør ikke stort annet om dagen enn å styre med de og generell rydding og vasking, og litt tid til venner, men selv om jeg er førstegangsfødende og ble advart om at "du kommer til å ønske det var over før det begynte", så føles det ut som om når jeg ikke fikk morgenkvalme, forstoppelser, sure oppstøt og halsbrann, etc, så går jeg glipp av halve svangerskapet...
Det høres merkelig ut, sikkert, men jeg får jo på en måte ikke slite før jeg får belønnelsen.
Pga at alt "går så lett", så er det ofte jeg tviler på at jeg i det hele tatt er gravid, hadde det ikke vært for UL :p
Dagene går for fort her...
Allerede over halvveis og føles ut som uke 6.
Er glad jeg i det minste har en liten turner i magen som minner meg på at han faktisk er der :)

Jeg har masser av plager, men jeg nyter det like mye :) Er helt fantastisk å være gravid, og hver en plager bare minner meg om hvor heldig jeg er :) Sist var jeg drit lei pga alle plagene, men denne gangen skal jeg gjøre det ordentlig ;)

Jeg synes tiden går kjempesakte! Nå har jeg riktignok ikke kommet så langt i svangerskapet som deg, men plagene setter anker på tiden.. Hver dag føles som en evighet!

Føler det går sakte jeg, vil ha hun ut nå(altså vil at hun skal være ferdig utvikla og stor nok da..hehe).
Føles ut som en evighet til desember/januar

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Jeg har masser av plager, men jeg nyter det like mye :) Er helt fantastisk å være gravid, og hver en plager bare minner meg om hvor heldig jeg er :) Sist var jeg drit lei pga alle plagene, men denne gangen skal jeg gjøre det ordentlig ;)

Jeg kan tenke meg at man føler seg ekstra takknemmelig når man har plager egentlig, det blir som en påminnelse om hvor heldig man er, ja! :)

Back
Topp