Panikk

Fortsatt utvannet og kun på papiret men nå med en dyp rød farge. Denne blødningen er identisk med min venninne sin bare hun hadde veldig mye mer. Får bare håpe på det beste. Er ikke noe mer å gjøre :( Hadde bare virkelig troen nå, var ikke bekymret engang


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Krysser fingrene for at dette er en ufarlig blødning <3 Det er jo så vanlig med litt blødninger i svangerskapet :)
 
Jeg kjenner ei som mistet mange ganger og sjette gangen begynte hun å blø. Var helt sikker på at nå hadde hun mistet igjen, bestilte legetime og alt. Men det gikk helt fint og gutten er snart 6 år...

Så selv om du blør litt mer nå, så trenger ikke det bety at det går galt.. Er mange som har større blødninger også, ikke bare spotting..

Skjønner at det helt sikkert er nærmest umulig å slappe av.. Heldigvis skal du på ul om bare 2 dager ikke sant? Ingen lege vil kunne gi deg noe særlig raskere svar uansett...

Tenker masse på deg og krysser fingrene. ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjenner ei som mistet mange ganger og sjette gangen begynte hun å blø. Var helt sikker på at nå hadde hun mistet igjen, bestilte legetime og alt. Men det gikk helt fint og gutten er snart 6 år...

Så selv om du blør litt mer nå, så trenger ikke det bety at det går galt.. Er mange som har større blødninger også, ikke bare spotting..

Skjønner at det helt sikkert er nærmest umulig å slappe av.. Heldigvis skal du på ul om bare 2 dager ikke sant? Ingen lege vil kunne gi deg noe særlig raskere svar uansett...

Tenker masse på deg og krysser fingrene. ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg skal på ul til tirsdag :) Krysser alt jeg har for at spira vår har klart seg <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Håper virkelig at det er en ufarlig blødning :( Det er som andre skriver her veldig normalt å blø i svangerskapet, men skjønner at du tenker det værste..!!
Krysser alt jeg kan for deg. Dette skal gå bra <3
:Heartred
 
Ånei ånei :( Skjønner du har panikk, for man vil jo ikke se blod når man er gravid.
Krysser alt jeg eier og har for at spora klarer seg og du får se et bankende hjerte på ul.
Stor klem ♡



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Ånei ånei :( Skjønner du har panikk, for man vil jo ikke se blod når man er gravid.
Krysser alt jeg eier og har for at spora klarer seg og du får se et bankende hjerte på ul.
Stor klem ♡



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Nei, det er jo det siste man vil se :( Prøver å tenke positivt frem til det motsatte er bevist! Håper jo at spira greier seg, men har mine tvil :(


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Nei, det er jo det siste man vil se :( Prøver å tenke positivt frem til det motsatte er bevist! Håper jo at spira greier seg, men har mine tvil :(


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Positive tanker et bra ja :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Huff dette var ingen trivelig lesning. Du får legge deg å ruge og ingen tunge løft før du har snakket med lege. Håper det ikke kommer mer blod og at alt er bra <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
*Oppdatering*

Har ikke vært noe antydning på 2 timer nå og det var som sagt kun på papiret. Håper det var det og det ikke kommer noe mer! Halsbrann er på plass, stikker i puppene og fortsatt like trøtt.


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Håper det ikke kommer noe mer <3 Du skal jo være her helt til desember :)
 
Høres bra ut :)
Nå må du slappe av og ingen anstrengelser på deg :) Nå skal du bare ligge som en prinsesse og bli oppvartet :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Heisann håper alt går bra med deg og at den teite blødningen har gitt seg:) sender mange gode klemmer<*>


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kom litt på papiret igjen nå. Blæ... Men har ikke blitt mer siden første gangen i dag. Får se utover natten og morgendagen


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Uff så dumt! Man blir jo så bekymret :( men så bra du har ul om noen dager, og så lenge det ikke er en sterk blødning så er sikkert alt i orden :) dette går bra!! :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Altså, nå er det 10 timer siden første blødning på papiret og det er fortsatt ikke noe i bindet eller i do. Det er heller ikke hver gang jeg er på do engang. Jeg husker fra da jeg hadde SA at jeg styrtblødde i løpet av 30 min fra første spotting så føler igrunn ikke at det er helt grunn til så panikk
 
Høres ut som en uskyldig blødning. Når jeg har mista har det vært mye blod. Dette går nok bra :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp