Panikk

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Kom såvidt litt ferskt veldig utvanna blod på et tørk nå. Jeg er på jobb og har helt panikk inni meg. Bare sitter på do og skjelver

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Uff, skjønner at man blir veldig redd... :( men husk at blødninger er veldig vanlig og ofte helt uskyldige...

Klemme på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, skjønner at man blir veldig redd... :( men husk at blødninger er veldig vanlig og ofte helt uskyldige...

Klemme på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg vet jo egentlig det.. Men samtidig blir jeg så redd. Tok meg pause nå og ringte mannen. Klarer ikke annet enn å gråte jeg.

❤️ Desember 2014 ❤️

Ånei! :( skjønner godt at du blir redd. Det tror jeg alle som oppdager blod gjør. Håper det bare er en uskyldig liten blødning! Hvor langt er du på vei nå?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ånei! :( skjønner godt at du blir redd. Det tror jeg alle som oppdager blod gjør. Håper det bare er en uskyldig liten blødning! Hvor langt er du på vei nå?

Jeg er 6+5 i dag... Var bare såvidt en tynn stripe på papiret men blod er blod ..

❤️ Desember 2014 ❤️

Husk at livmoren er veldig fylt med blod nå og at skjeden gjerne er litt tørr nå. Så lett at blodkar kan sprekke og det kan komme litt blod. Å ser du skriver det var utvanna så mest sannsynlig en blødning fra skjeden. Prøv å pust og slapp av. Jeg vet det er så og si umulig.
Hadde fått hetta selv også!

Desember 2014

Bruker App

Husk at livmoren er veldig fylt med blod nå og at skjeden gjerne er litt tørr nå. Så lett at blodkar kan sprekke og det kan komme litt blod. Å ser du skriver det var utvanna så mest sannsynlig en blødning fra skjeden. Prøv å pust og slapp av. Jeg vet det er så og si umulig.
Hadde fått hetta selv også!

Desember 2014

Bruker App
Derfor jeg tok pause nå så jeg bare kan prøve å slappe av helt. Men det er umulig for tankene svirrer!! Jeg vil så gjerne at dette skal gå bra :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Uff, skjønner at du blir bekymra, men det er forhåpentligvis bare en uskyldig, liten blødning.. Du har ikke mulighet til å dra hjem fra jobb og slappe av? Er fælt å måtte være på jobb å være så bekymra.. :/

Uff, skjønner at du blir bekymra, men det er forhåpentligvis bare en uskyldig, liten blødning.. Du har ikke mulighet til å dra hjem fra jobb og slappe av? Er fælt å måtte være på jobb å være så bekymra.. :/
Jeg vil bare hjem.. Er ferdig 14.00.. Har skikkelig blodsmak i munn og. Dette blir to lange dager til ul.

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg vil bare hjem.. Er ferdig 14.00.. Har skikkelig blodsmak i munn og. Dette blir to lange dager til ul.

❤️ Desember 2014 ❤️

To timer er lenge det når man bare har lyst hjem.. :( Om du ikke blør noe mer er det mest sannsynlig ikke noe å tenke på og du får nok se et bankende hjerte om to dager :)

Det sjedde det samme med meg sist svangerskap hver gang jeg hadde samleie nesten. denne gangen er jeg helt avholds de første 12 ukene for å ungå det, siden jeg ble så redd. Men det er vist lett at blodkar sprekker der nede, og da kan det blø litt. Sålenge det kun var en liten stripe blod så er det nok mest sannsynlig ikke farlig!

http://www.mammanett.no/graviditet/...ner/bloedning_i_svangerskapet_foerste_halvdel

Ufarlige blødninger
Man kan også ha blødninger som er helt uskyldige. Det kan være pga. endringer i slimhinnene som blir mer blodfylte og skjøre under svangerskapet. Sex eller at man har tørket seg etter toalettbesøk kan være nok til å forårsake slike blødninger. Sammen med øket utflod kan det se mer ut enn det i virkeligheten er.

Man kan ha smerter og litt blødning rundt den tiden man skulle hatt menstruasjon, dette blir oftest borte etter 1. trimester, men kan vare lengre. Man bør prøve å se sammenhengen med sin tidligere syklus. Blødningen skal avta og ikke øke på.

Håper dette kan berolige deg litt, og at alt står fint til med lile spira!

Det sjedde det samme med meg sist svangerskap hver gang jeg hadde samleie nesten. denne gangen er jeg helt avholds de første 12 ukene for å ungå det, siden jeg ble så redd. Men det er vist lett at blodkar sprekker der nede, og da kan det blø litt. Sålenge det kun var en liten stripe blod så er det nok mest sannsynlig ikke farlig!

http://www.mammanett.no/graviditet/...ner/bloedning_i_svangerskapet_foerste_halvdel

Ufarlige blødninger
Man kan også ha blødninger som er helt uskyldige. Det kan være pga. endringer i slimhinnene som blir mer blodfylte og skjøre under svangerskapet. Sex eller at man har tørket seg etter toalettbesøk kan være nok til å forårsake slike blødninger. Sammen med øket utflod kan det se mer ut enn det i virkeligheten er.

Man kan ha smerter og litt blødning rundt den tiden man skulle hatt menstruasjon, dette blir oftest borte etter 1. trimester, men kan vare lengre. Man bør prøve å se sammenhengen med sin tidligere syklus. Blødningen skal avta og ikke øke på.

Håper dette kan berolige deg litt, og at alt står fint til med lile spira!
Ja, den var fin :) Jeg har ikke hatt sex da.. Det tør jeg ikke enda. Håper det er ufarlig men frem til ul kommer jeg nok ikke å tro alt er bra. Har jo hatt sa før ..

❤️ Desember 2014 ❤️

Var mer på papiret nå :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Sender gode ønsker til deg om at det er helt ufarlig! :love022 Håper det var en klemme smaily! Hadde noen små blødninger med litt mørkt og litt lyst blod rund 5 uker, men har iallefall sterke tester og en del symptomer enda. :)

Like utvannet og lite?

Fortsatt utvannet og kun på papiret men nå med en dyp rød farge. Denne blødningen er identisk med min venninne sin bare hun hadde veldig mye mer. Får bare håpe på det beste. Er ikke noe mer å gjøre :( Hadde bare virkelig troen nå, var ikke bekymret engang

❤️ Desember 2014 ❤️

Ikke vær redd lille venn <3 jeg har ei venninne som skal ha baby nå i mai og hun har hatt stooore blødninger HVER dag i svangerskapet og i magen har hun en helt frisk og fin gutt :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Ikke vær redd lille venn <3 jeg har ei venninne som skal ha baby nå i mai og hun har hatt stooore blødninger HVER dag i svangerskapet og i magen har hun en helt frisk og fin gutt :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Godt å lese <3 Dette må gå bra :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp