Panikk!

Pivi

Elsker forumet
F... altså! Nå begynner jeg å få hetta igjen! Vi pusser opp ennå, fordi døgnet har for få timer+at alt som bestilles TAR SÅÅÅ LANG TID..[:'(]  Nå venter vi på tre vinduer som skal skiftes, bl.a. på barnerommet.. Kan jo ikke sette inn og ordne noe der før vinduet er på plass. Dessuten må vi prioritere å skifte vinduet på badet først, for veggene der kan ikke gjøres ferdig før vinduet der er på plass..[:'(]  Vinduene er ventet neste tirsdag, men som alle vet så er ikke sånne datoer noe å stole på!
Måtte bare få ut litt steam[:@][&:]

Uff, sånt er kjedelig Pivi[:'(] Jeg blir stressa sv sånt jeg, er litt av den typen som vil ha alt gjort akkurat med en gang og når det passer meg[;)] Og så har man jo lyst å gjøre ferdig barnerommet før babyene kommer også[;)] Vi skal jo flytte, men jeg trenger ikke pusse opp noe der, men har liksom lyst å gjøre det klart NÅ[:)] Vi får krysse fingere for at de holder det de har sagt Pivi og at dere får vinduene deres neste tirsdag[:D]

Slapp av, Pivi!
Alle sånne ting har en tendens til å ordne seg bare man får bekymret seg nok først.
Dette kommer til å gå så bra så. [:)]

Takk for støtten begge to! Jeg velger å tro på dere, at alt ordner seg ( for snille jenter)!![:D][:D]

Uff ja ! Det ordner seg nok skal du se [:)] Det pleier alltid å være sånn at man krisemaksimerer og bekymrer seg forferdelig på forhånd ,men så plutselig ordner det seg !
Ja.alt årnær sæ for snille jenter og da må det jo ordne seg for deg [:D]!

ORIGINAL: Tussi75

Uff ja ! Det ordner seg nok skal du se [:)] Det pleier alltid å være sånn at man krisemaksimerer og bekymrer seg forferdelig på forhånd ,men så plutselig ordner det seg !

Signerer Tussi jeg[:D][;)]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Tussi75

Signerer Tussi jeg[:D][;)]

Det gjør jeg også[:D] (signerer)

Du får gjøre som meg og bare overse at det begynner å haste...
Vi har ikke noe klart i huset...
Hadde tenkt å flytte inn i påsken, men det går jo ikke.
Ikke har vi bad, ikke kjøkken, og ingen av rommene er innflyttingsklare...
Jeg kniper sammen øynene og håper vi rekker det til familieforøkelsen,
for her går det ikke an å bo fire stykker...

Tusen takk alle sammen!  Skal knipe igjen øynene og satse på at alt er i orden tidsnok[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Pivi

Tusen takk alle sammen!  Skal knipe igjen øynene og satse på at alt er i orden tidsnok[:D][:D][:D]

Høres ut som en god plan![:)][;)]

Uff ja ! Det ordner seg nok skal du se Det pleier alltid å være sånn at man krisemaksimerer og bekymrer seg forferdelig på forhånd ,men så plutselig ordner det seg !
Ja.alt årnær sæ for snille jenter og da må det jo ordne seg for deg ![;)]

signerer denne!

Signerer denne jeg [:D]
ORIGINAL: Trin

Slapp av, Pivi!
Alle sånne ting har en tendens til å ordne seg bare man får bekymret seg nok først.
Dette kommer til å gå så bra så. [:)]

Oj jeg syns jeg kjenner meg igjen jeg!!! Her står ganske mye på hue enda, ikke fått gjort så mye på badet som jeg skulle ønske var gjort, men det skal gjøres en del nå i påska da!!!

Går sikkert bra Pivi!!! Lykke til

Tenkte jeg kunne vise min panikk...

Her er kjøkkenet...

Her er badet oppe... Som dere ser mangler det litt
inventar og gulvfliser...

Gangen... Her skal det legges nytt gulv og male dører og vegger...

jeg forstår panikken deres.. vi holder også på å pusse opp.. føler det aldri blir ferdig..  ukene går for fort..

ORIGINAL: Lillepooh

Tenkte jeg kunne vise min panikk...

Her er kjøkkenet...

Her er badet oppe... Som dere ser mangler det litt
inventar og gulvfliser...

Gangen... Her skal det legges nytt gulv og male dører og vegger...

Huff.. akkuratt nå er jeg glad jeg bor i en ganske så nyoppussa leilighet på 70kvm[;)][8D] Vi har bare ett soverom, men trenger ikke mer første året, dessuten er det "ferdig"[:D][;)]

Føler panikken deres ja...!! Men dette ordner seg vettu!!![:D]

Hehe... Vi var akkurat ferdige med å pusse opp leiligheten vår på 65 kvm
da vi fant ut at vi måtte selge og flytte fordi det plutselig kom enda en liten en...
hehe...

Back
Topp