Panikk- rosa utflod trenger litt hjelp og råd

Ringte gyn klinikken. Min Gyn var ikke der men de ba meg komme innom idag med ei gang. Skal dit snart. Håper alt er bra. :smiley-angelic001
Så bra! Får du da ultralyd også? Tenker på deg og håper det ikke var noen grunn til bekymring❤️❤️

JENTER OPPDATERING:
Tusen takk alle sammen. Hun sa det kan skyldes den pinnen jeg bruker når jeg setter lutinus men det er heeeelt ufarlig for babyene sitter lang inne/oppe.

GLEDEN ER DOBBELT SÅ STORT
Det er to inni magen. Jeg gråååter av glede.
Jeg er engelmamma for to men kjære Gud har gitt meg denne gangen gravid med to. Åh gleden er så stort. Håper det går min vei denne gangen.
sorry for formuleringen har dårlig kons haha
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

JENTER OPPDATERING:
Tusen takk alle sammen. Hun sa det kan skyldes den pinnen jeg bruker når jeg setter lutinus men det er heeeelt ufarlig for babyene sitter lang inne/oppe.

Jeg er engelmamma for to men kjære Gud har gitt meg denne gangen gravid med to. Åh gleden er så stort. Håper det går min vei denne gangen.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ååååh herregud RosaGull!!! Jeg har gåsehud over hele kroppen og tårer i øynene!!! Herregud så fantastisk!!!! :Heartbigred gleder meg så utrolig på dine vegne!!!! Og gleder meg så mye til å kunne følge hverandre på denne tvillingreisen!! Alt skjer for en mening!!:Heartbigred

JENTER OPPDATERING:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Åååh, herlighet nå griner jeg! Så fantastisk! ♥️

Så utrolig bra å høre ❤️

Åh glad for at det har gått bra med deg. Men min min var gul og lyyyyyyyys lys gulbrun kanskje men mest lys gult. Skal på TUL på mandag. Håper så inderlig at dette ikke er farlig tegn og at alt er bra hos oss begge ❤️❤️
Ja, det håper jeg også! Måtte du vente lenge for tul? Jeg ble henvist på mandag, så venter bare på time. Jeg er veldig utålmodig, og skulle helst fått timen med en gang:smiley-ashamed004

JENTER OPPDATERING:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Awwww! Så bra! Gratulerer så masse! Første tvillingmamma i termingruppen vår! Hurra!!!

JENTER OPPDATERING:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Gratulerer så utrolig masse!!! :):Heartred Hadde ikke du en magefølelse på dette også?? Så fantstisk!!

JENTER OPPDATERING:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hormonelle meg begynte å stortute av dette ❤️
Gratulerer så masse, så fantastisk! ❤️❤️

Ååååh herregud RosaGull!!! Jeg har gåsehud over hele kroppen og tårer i øynene!!! Herregud så fantastisk!!!! :Heartbigred gleder meg så utrolig på dine vegne!!!! Og gleder meg så mye til å kunne følge hverandre på denne tvillingreisen!! Alt skjer for en mening!!:Heartbigred
Tusen takk nydelige deg. Jaaaa. Husker du jeg fortalte deg vi skal ha noe tilfelles haha. takk gleder meg syyyynsykt. Hvordan går det med deg? Jeg trodde jeg var 6+5 men gyn sa hun målte bare 6 og ble satt tilbake 5 dager. Hun sa det kan være for de er så småe vanskelig å måle nøyaktig så tidlig. Håper alt er bra med de :smiley-angelic001:smiley-angelic001♥️♥️ Fikk sett og hørt hjertebank. Åh den følelsen er så ubeskrivelig ❤️❤️

Gratulerer så utrolig masse!!! :):Heartred Hadde ikke du en magefølelse på dette også?? Så fantstisk!!
Hormonelle meg begynte å stortute av dette ❤️
Gratulerer så masse, så fantastisk! ❤️❤️
Tusen takk fine dere. Dere gjør meg enda glad med så masse fint.
Ja jeg hadde faktisk en liten mistanke. Først så gyn en. Og heeeeelt mot slutten og tilfeldig spirte hun. SER DU DET JEG SER hehe. Eg bare... jaaaa❤️❤️

Tusen takk nydelige deg. Jaaaa. Husker du jeg fortalte deg vi skal ha noe tilfelles haha. takk gleder meg syyyynsykt. Hvordan går det med deg? Jeg trodde jeg var 6+5 men gyn sa hun målte bare 6 og ble satt tilbake 5 dager. Hun sa det kan være for de er så småe vanskelig å måle nøyaktig så tidlig. Håper alt er bra med de :smiley-angelic001:smiley-angelic001♥️♥️ Fikk sett og hørt hjertebank. Åh den følelsen er så ubeskrivelig ❤️❤️
Er så utrolig glad for disse nyhetene!!! Det fyller hele meg med glede! Alt er fint her:love7 gldder meg til fortsettelsen!!:Heartbigred

Herlige dag!!!:Heartbigred

Så glad for at det går bra med deg og din lille. Jeg har mistet 2 ganger derfor er jeg livredd :(

Skjønner godt at du er ekstra redd da ja. Men ser av oppdateringen din at alt så bra ut og at du er gravid med tvillinger. Gratulerer så mye! :Heartred

Last edited:
Skjønner godt at du er ekstra redd da ja. Men ser av oppdatering en din at alt så bra ut og at du er gravid med tvillinger. Gratulerer så mye! :Heartred
Tusen takk nydelige deg ♥️♥️ja håper det går vår vei denne gangen❤️❤️

Back
Topp