Så bra! Får du da ultralyd også? Tenker på deg og håper det ikke var noen grunn til bekymringRingte gyn klinikken. Min Gyn var ikke der men de ba meg komme innom idag med ei gang. Skal dit snart. Håper alt er bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Får du da ultralyd også? Tenker på deg og håper det ikke var noen grunn til bekymringRingte gyn klinikken. Min Gyn var ikke der men de ba meg komme innom idag med ei gang. Skal dit snart. Håper alt er bra.
Ååååh herregud RosaGull!!! Jeg har gåsehud over hele kroppen og tårer i øynene!!! Herregud så fantastisk!!!! gleder meg så utrolig på dine vegne!!!! Og gleder meg så mye til å kunne følge hverandre på denne tvillingreisen!! Alt skjer for en mening!!JENTER OPPDATERING:
Tusen takk alle sammen. Hun sa det kan skyldes den pinnen jeg bruker når jeg setter lutinus men det er heeeelt ufarlig for babyene sitter lang inne/oppe.
GLEDEN ER DOBBELT SÅ STORT
Det er to inni magen. Jeg gråååter av glede.
Jeg er engelmamma for to men kjære Gud har gitt meg denne gangen gravid med to. Åh gleden er så stort. Håper det går min vei denne gangen.
sorry for formuleringen har dårlig kons haha
Åååh, herlighet nå griner jeg! Så fantastisk!JENTER OPPDATERING:
Tusen takk alle sammen. Hun sa det kan skyldes den pinnen jeg bruker når jeg setter lutinus men det er heeeelt ufarlig for babyene sitter lang inne/oppe.
Jeg er engelmamma for to men kjære Gud har gitt meg denne gangen gravid med to. Åh gleden er så stort. Håper det går min vei denne gangen.
Ja, det håper jeg også! Måtte du vente lenge for tul? Jeg ble henvist på mandag, så venter bare på time. Jeg er veldig utålmodig, og skulle helst fått timen med en gangÅh glad for at det har gått bra med deg. Men min min var gul og lyyyyyyyys lys gulbrun kanskje men mest lys gult. Skal på TUL på mandag. Håper så inderlig at dette ikke er farlig tegn og at alt er bra hos oss begge
Awwww! Så bra! Gratulerer så masse! Første tvillingmamma i termingruppen vår! Hurra!!!JENTER OPPDATERING:
Gratulerer så utrolig masse!!! Hadde ikke du en magefølelse på dette også?? Så fantstisk!!JENTER OPPDATERING:
JENTER OPPDATERING:
Tusen takk nydelige deg. Jaaaa. Husker du jeg fortalte deg vi skal ha noe tilfelles haha. takk gleder meg syyyynsykt. Hvordan går det med deg? Jeg trodde jeg var 6+5 men gyn sa hun målte bare 6 og ble satt tilbake 5 dager. Hun sa det kan være for de er så småe vanskelig å måle nøyaktig så tidlig. Håper alt er bra med de Fikk sett og hørt hjertebank. Åh den følelsen er så ubeskriveligÅåååh herregud RosaGull!!! Jeg har gåsehud over hele kroppen og tårer i øynene!!! Herregud så fantastisk!!!! gleder meg så utrolig på dine vegne!!!! Og gleder meg så mye til å kunne følge hverandre på denne tvillingreisen!! Alt skjer for en mening!!
Åååh, herlighet nå griner jeg! Så fantastisk!
Så utrolig bra å høre
Takk nydelige dere. Dere er så søteAwwww! Så bra! Gratulerer så masse! Første tvillingmamma i termingruppen vår! Hurra!!!
Gratulerer så utrolig masse!!! Hadde ikke du en magefølelse på dette også?? Så fantstisk!!
Tusen takk fine dere. Dere gjør meg enda glad med så masse fint.Hormonelle meg begynte å stortute av dette
Gratulerer så masse, så fantastisk!
Er så utrolig glad for disse nyhetene!!! Det fyller hele meg med glede! Alt er fint her gldder meg til fortsettelsen!!Tusen takk nydelige deg. Jaaaa. Husker du jeg fortalte deg vi skal ha noe tilfelles haha. takk gleder meg syyyynsykt. Hvordan går det med deg? Jeg trodde jeg var 6+5 men gyn sa hun målte bare 6 og ble satt tilbake 5 dager. Hun sa det kan være for de er så småe vanskelig å måle nøyaktig så tidlig. Håper alt er bra med de Fikk sett og hørt hjertebank. Åh den følelsen er så ubeskrivelig
Herlige dag!!!
Tusen takkGratulerer så mye
Åh samme herEr så utrolig glad for disse nyhetene!!! Det fyller hele meg med glede! Alt er fint her gldder meg til fortsettelsen!!
Så glad for at det går bra med deg og din lille. Jeg har mistet 2 ganger derfor er jeg livredd
Tusen takk nydelige deg ja håper det går vår vei denne gangenSkjønner godt at du er ekstra redd da ja. Men ser av oppdatering en din at alt så bra ut og at du er gravid med tvillinger. Gratulerer så mye!