Panikk over barn nr 5

Ser den :) her blir d jo 12 år mellom nr 4 og 5 så satser på at hun kanskje syns det er mer stas å leke . Merker fort at nå begynner det å merkes , snart uke 24 så nå er det begynt å vises føler jeg! Å bekkenet krangler mer ! Selv om jeg ikke har gådd opp noe i kg! Gikk opp 4 kg men tok de av igjenn! Men kjenner det skal bli godt å bli ferdig , føler alt er lettere med babyen ute

Jeg har ikke så mange barn og vil nok aldri få det heller, men i mitt «miljø» så blir det sett på som en stor bragd å få mange barn. Jeg blir ikke lett gravid og det å få nummer tre har tatt flere år så så når jeg hører om folk som har 4-5-6-10 barn så blir jeg bare imponert og tenker at de er heldige. Jeg har ingen erfaring eller kjenner situasjonen din selvsagt, men jeg tror jeg ville annonsert graviditeten som den beste nyheten i verden. Uten å være nervøs for hva som blir sagt eller ikke. Bare rett og slett vise at dette er positivt. Det blir 13 år mellom mine yngste og hun ble kjempeglad for å vite at hun skulle bli storesøster.

D har gådd over all forventning :smiley-bounce016 Alle er bare glade og når barna fikk tenkt litt på det så var det ikke så ille:Heartbigredså nå
Teller jeg bare uker

Får sikkert panikk når denne ungen må ut :hello2 :p

Alle rundt vil alltid ha en mening , men det er ikke noe å bry seg om :) jeg har fire og kunne godt tatt en til , men jeg friiiiker mer ut av alderen min . Hadde jeg ikke bikka 40 , den synes jeg er så trist . Nå har jeg fått barn i 20 årene og 30 og 40 åra . Ikke noe voldsomt forskjell , bare bedre synes jeg . Men alderen er jo ikke noe bedre haha … 0 panikk for selve baby nr 5 . Har ikke begynt på prevensjon enda fordi jeg er under behandling eller test for celleforandring og mulig biopsi, så har realt på spiral …. Så banga vi her på selveste høyeste klaffe dagen uten å tenke , fikk da panikk . Men kjenner at det er litt mer på hva alle andre tenker og min alder . Barna er greie . Selv om jeg ikke bryr meg om det til syvende å sist . Elsker jo baby tid og småbarnslivet . Tenåringens er litt vanskelig , men det går hehe . Jeg lever for barna mine :)

Det kommer til å gå helt fint! Jeg har seks barn og ønsker meg en til ;)

Men nå når alt har lagt seg så tror jeg det blir kjempe bra :) har seff tenkt på alt som kan skje å alt som kan gå galt men nå er jeg innstilt på det, så jeg tror dette blir koselig :smiley-bounce016

Back
Topp