Panicattac (stav det som du vil :p)

Tjolahopp

Elsker forumet
NÅ er jeg redd!! Plutselig går det opp for meg at noe skal skje, om ikke enda... men en gang, alså, den tingen MÅ jo ut på et vis!!!
Greit nok at pga seteleie kan jeg velge ks eller setef., men jeg vil ikke noen av delene!! Vil ikke ha et arr påmagen, & vil ikke velge fødsel - for tenk hvis noe skulle skje ungen, hvordan skal jeg kunne leve med det resten av livet??
& om den snur seg, ok, da har jeg ikke noe valg!! Men jeg vil fremdeles ikke ha den ut!! Hvordan skal den komme seg ut der?
Vil ikke klippe, sprekke, ha sprøyte/epidural, eller noenting slikt! Lystgass kan jeg nok tørre, men da får det være nok & ungen får komme seg ut på et annet vis enn mellom beina/ks...!
plutselig ble jeg angrepet av en panikk her, har bare fortrengt alt tidligere...
*mildeMåne-tror jeg bare må legge meg før jeg blir usaklig her*

Huffda...småpanikk ja....tror det kommer til melde seg her etterhvert og. Jeg har fortrengt jeg att hun skal ut. Håper det ikke går opp for meg før hun ER PÅ VEI UT. Men du blir jo litt tvunget til tenke på det du da siden du må velge....skjønner det stresser deg

Har ikke satt meg sånn inn i setefødsel og KS jeg.....så er ikke den beste til gi noe råd dessverre

God natt klem

Uff vet akkurat hva du mener!
Hvorfor MÅ det være på den måten??
Sliter som f@en med det selv jeg...
VIL IKKE, VIL IKKE, VIL IKKE!!!!!
vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

Må bare si det at hvis du tar Keisersnitt, Får du normalt sett Ikkje noe arr på magen... Du får et lite arr rett under ttrusekanten.....
Jeg gruer meg også til fødselen, Men tenk såh godt det skal bli etterpå, Og at du endelig kan få koze med babyen din.... [:D]

takk for svar... [:)]
nei, ks/setef. er ikke noe lett å gi råd om, heller ikke å bli klok på. Leser så mye forskjellig over alt, positve og negative ting med begge deler... Men en ting skal være sikkert, at den Må ut, & jeg har ikke en dritt jeg skulle ha sagt, må bare følge med på det ungen bestemmer - hvilket leie og NÅR!
Trodde jeg også skulle klare vente med panikken til noe var på gang, men mulig den slimklatten(eller sædklatten, hehe) i morgest var det som fikk meg til å begynne å tenke[>:]
*fortrengning fortrengning* Bedre å droppe tankene nå & være kald, enn å ha det slik iallefall!! [:)]

ORIGINAL: Dorothy_1

Må bare si det at hvis du tar Keisersnitt, Får du normalt sett Ikkje noe arr på magen... Du får et lite arr rett under ttrusekanten.....
Jeg gruer meg også til fødselen, Men tenk såh godt det skal bli etterpå, Og at du endelig kan få koze med babyen din.... [:D]

Slik at selv om buksene er lave i livet så vises ikke det arret? Vet ikke hvor det kuttes hen, jeg...[8|]

ORIGINAL: **Flash**

ORIGINAL: Dorothy_1

Slik at selv om buksene er lave i livet så vises ikke det arret? Vet ikke hvor det kuttes hen, jeg...[8|]

Tror nok Ikkje at vises....
Har ei vennine som har tatt det, Og forstå det slik på henne at det nesten Ikkje vistes I det hele tatt....
Hvis det blir gjort med haste er det mulig at arret blir litt annerledes, Men på normalt sett skal det som sagt nesten Ikkje vises... Men det blir joh uansett bare et merke etter at du fødte babyen din.... [:D]

Arret vil ikke synes, ligger rett over der hvor hårene vokser[;)]
Planlagt ks gir helt sikkert penest arr.

Nå skal ikke jeg sitte her å be deg velge, men jeg kan si hva jeg hadde gjort..

Jeg hadde tatt ks hvis babyen ligger i seteleie.
Hadde planer om å gjøre det uansett pga angst for fødsel, men har bestemt meg for å prøve å klare dette.
De fleste har jo klart det før meg!
Men, hadde helt klart valgt ks om barnet hadde ligget i seteleie.

Back
Topp