Pangstart på dagen...

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Gutten vår har vært skikkelig urolig i natt så vi tok han mellom oss i vår seng. Jeg våkner alltid når han flytter på seg, men ikke i dag... Våkna av ett skikkelig smell og det mest grusomme hyl; Han hadde krabba ut av senga ved beina våre og falt på gulvet. Takk og pris at det gikk bra!

Nå tør ikke jeg og han i vår seng etter at han falt i dag tidlig. Huff... Kjenner jeg er skikkelig irritert på meg selv for jeg har jo tenkt tanken på at å ha han i senga ikke var så lurt nå som han kan krabbe...




Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Huff bra det gikk bra:) skjønner deg godt, er også vant til å merke hver minste bevegelse:) fort gjort.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dette var merkelig! Akkurat det samme skjedde med gutten min i dag tidlig og! Han krabba ut og datt ned. Heldigvis lå det ei dyne tilfeldigvis på gulvet! Så den dempa fallet mitt kanskje... Gikk bra her og, men jeg skalv i 2 timer etterpå! Uff! Vi har fått oss et støkk begge to antar jeg!


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Jeg fikk tlf fra pappan om at jeg måtte komme hjem fra jobb å sjekke leppa til mini.. Hun hadde reist seg og detti med aniktet først i gulvet.. så første verandaleppen var et faktum.. Men hun virker ikke plaget av den heldigvis:) Virker som det har vært den store "knall og fall"-dagen i dag;)

Prinsesse juli 2013
 
Signerer denne jeg.. For nå er nemlig jeg våken fordi Leander har falt i gulvet....!:/


Mamma til Leander ❤️
03. Juli 2013
 
Dette var merkelig! Akkurat det samme skjedde med gutten min i dag tidlig og! Han krabba ut og datt ned. Heldigvis lå det ei dyne tilfeldigvis på gulvet! Så den dempa fallet mitt kanskje... Gikk bra her og, men jeg skalv i 2 timer etterpå! Uff! Vi har fått oss et støkk begge to antar jeg!


Prinsen ble født 07.07.13❤️

Huff... Jeg også var helt så jeg skalv! Tror vi begge fikk oss ett støkk, ja...!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Det må du regne med
Som oftest verst for mor ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det må du regne med
Som oftest verst for mor ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det er nok det. Blir nok "vant" til det etter hvert, men fy så vondt deg gjør i mammahjertet når han hyler/gråter sånn :(


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg kan enda huske første gang eldste datt ut av min seng. Vi var på overnatting hos mine foreldre og de har heldigvis vegg til vegg teppe på gjesterommet. Jeg gråt masse etterpå og var overbevist om at jeg var en grusom mamma :p Det er 5 år siden.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff... Jeg også var helt så jeg skalv! Tror vi begge fikk oss ett støkk, ja...!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Huff ja! Jeg irriterte meg over meg selv resten av dagen! Men det gikk heldigvis bra! Jeg har tidligere fått fortalt at de som kjører ambulanse ikke er alvorlig bekymret før barnet faller fra 3 ggr sin egen høyde.. Og sååå høye senger har vi heldigvis ikke:) men heretter blir det nok ikke mye samsoving her i huset...


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Blir nok mer knall og fall når han begynner å reise seg :(


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Her begynte han å reise seg når han var 7,5 mnd! Det er MYE knall og fall! Men nå som han er 8 mnd er han blitt mye flinkere til å passe hodet når han detter allerede! Men han lærer aldri at han kan dette, så han reiser seg like begeistret opp rett etterpå:)

Tips forresten: dersom ungen din bruker smokk, så fungerer det som smertelindring å sutte på en smokk:) Dette leste jeg om inen artikkel:) Det kan brukes ved vaksinering osv...
Så når min faller, og jeg får roa han litt ned får han smokken, og da roer han seg fortere:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Back
Topp