PangFødsel!!

Mnn82

Blir kjent med forumet
Hei

Må bare fortelle at en god venninne av meg fødte sin nr 2 i natt!! Hun fikk en perfekt liten gutt i bilen utenfor huset med svigermor som jordmor!!! Ettersom jeg og venter nr 2 selv og har hørt igjen og igjen at nr 2 kan komme fort så er jo dette enda et tegn på at man må passe ekstra på ja... ;-) Gutten ser så nydelig ut og jeg er sååå babysyk!!!! Å som jeg gleder meg til tiden på sykehuset... Jeg hadde det så fantastisk de 2 dagene jeg lå på klinikken med verdens beste gutt...akk....åå som jeg gleder meg til januar! :-D

jeg er redd for å ikke rekke på sykehuset jeg også... hadde styrtfødsel med nr en og hvis nr to kommer kjappere så sliter jeg. 

Min første fødsel varte ca 30 timer, er ikke særlig redd for styrt fødsel nei he he og det er jo snart 5 år siden.

Åååh, tenk for en morsom historie det skal bli å fortelle sin sønn ettersom han vokser! :D :D Så gøy!! Artig å høre om slike spesielle hendeleser =)

Og som jeg også gleder meg til januar...  <3 Bare mer og mer, til vår lille endelig er her! Til fødselen og hvordan den blir, tiden etter på sykehuset, når man reiser hjem, spenningen, forventninger, overraskelser osv. Åååh! Verdens herligste tid :D

Min forrige fødsel ble igangsatt og tok 18,5 timer fra vannet gikk og til gullgutten var ute - syns det var en utrolig sterk og fantastisk opplevelse, jeg gleder meg til å føde igjen, følte med 10.000 ganger "rikere" (i erfaringer og adrenalin) etterpå =) sukk... Gleder meg virkelig til å oppleve alt dette igjen, og er så spent på fødsel nr 2!! Håper hvertfall den kan starte av seg selv denne gang og at vi får oppleve spenningen rundt det å få rier hjemme, telle sammen, og dra til sykehuset sammen. Wiiii :D :D

Enda noen mnd å vente, jenter! ;) Men jeg syns den tiden som kommer nå er den raskeste i løpet av året - tenk så fort det går når høsten kommer for fult, tilbake til ordentlig hverdag og kaldere netter, før advent plutselig dukker opp, masse forberedeleser og den nydeligste mnd som finnes, så jul og deretter nyttår og JANUAR :D

Min første varte og i nesten 30 timer, hvor barnepleieren (etter 4,5 timer med pressrier ) måtte trykke på magen sammen med meg til slutt for å få han ut. Men da jeg fem år etter fikk nr to tok det i underkant av 1,5 time fra jeg kjente ørste murring til han var født... så d er ingen garanti for at det går like lang tid med nr to ;o)

Lillle skrev:
Min første varte og i nesten 30 timer, hvor barnepleieren (etter 4,5 timer med pressrier ) måtte trykke på magen sammen med meg til slutt for å få han ut. Men da jeg fem år etter fikk nr to tok det i underkant av 1,5 time fra jeg kjente ørste murring til han var født... så d er ingen garanti for at det går like lang tid med nr to ;o)

Sånn lesning liker jeg

Alvepike skrev:
Min første fødsel varte ca 30 timer, er ikke særlig redd for styrt fødsel nei he he og det er jo snart 5 år siden.

Min første varte også i nesten 30 timer, hvor barnepleieren til slutt (etter 4,5 timer med pressrier) måtte presse på maven sammen med meg for å få han ut. Men da jeg fikk nr to 5 år etter tok det i underkant av 1,5 time fra jeg kjente første murring til han var født :o)  Så det er ingen garanti for at det tar like lang tid denne gangen ;o)

Alvepike skrev:

Lillle skrev:

Sånn lesning liker jeg

Hehe.. har noe feil med pc`n, så ser at innlegget mitt er postet to ganger, og forsvunnet like fort :o) Men poenget kom fram likevel, å d er flott :o)

ubeleilig skrev:
jeg er redd for å ikke rekke på sykehuset jeg også... hadde styrtfødsel med nr en og hvis nr to kommer kjappere så sliter jeg. 

Signerer denne. Bor forløpig bare 5 min fra sykehuset da, så må bare holde meg hjemme.  Husker ikke helt hva som betenger styrtfødsel, men rimelig sikker på at jeg ikke kan ha vært langt unna det sist:P

Back
Topp